پرتابگر نیزه کشورمان گفت: مسئولان فدراسیون دو و میدانی هیچ وقت حامیم نبودند و با من مانند غریبه ها رفتار می کنند.

ایوب آرخی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص رسیدگی فدراسیون به ورزشکاران پرتاب نیزه گفت: مسئولان فدراسیون توجه آن چنانی به پرتابگران نیزه ندارند و خود من هم با اینکه چند بار توانسته ام  رکورد پرتاب نیزه ایران را جابجا کنم اما حمایتی از طرف مسئولان دو و میدانی ندیدم وبا من مانند غریبه ها رفتار می شود.

پرتابگر نیزه کشورمان در خصوص رکورد شکنی که در مرحله اول لیگ دو و میدانی داشت توضیح داد: حس خیلی خوبی دارم از اینکه توانسته ام رکورد پرتاب نیزه ایران را باز هم بهبود ببخشم.

رکورد دار پرتاب نیزه ایران در پاسخ به این سوال که در لیگ دوم چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت پاسخ داد: تمام سعی و تلاش من این است که بتوانم در مرحله دوم لیگ دو و میدانی که بعد از المپیک برگزار می شود بتوانم باز هم رکورد پرتاب نیزه ایران را تغییر دهم.

وی درباره نتایج ورزشکاران در المپیک ریو گفت: امیدوارم ورزشکاران در المپیک بتوانند نتایج درخشانی را کسب کنند و باعث شوند این رشته مدال آور به روزهای خوب گذشته اش باز گردد.

آرخی در پایان درباره برنامه های آتی خود گفت: در سال آتی چند مسابقه مهم در پیش است که خودم را برای آن مسابقات و کسب نتایج درخشان آماده می کنم.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار