دونده سرعتی کشورمان گفت:به دلیل خستگی در جام کازانف عملکرد خوبی نداشتم.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره رقابت های قزاقستان اظهارکرد:عملکردم در این مسابقات رضایت بخش بود. در مسابقات جام کازانف ساعت چهار صبح و در فاصله شش ساعت تا شروع رقابت ها به آلماتی رسیدیم. به دلیل خستگی نتوانستم رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

وی افزود: مهمترین رقیبانم دونده 2 تابعیتی بحرین، هند، اوکراین، دوندگان قزاقستان و علی خدیور نماینده کشورمان بودند.

قاسمی درباره کسب سهمیه محمد ارزنده گفت: ارزنده توانست در مراحل پایانی کسب سهمیه المپیک دست به کار بزرگی بزند و با پرشی عالی برای دومین بار جواز حضور در المیپک را کسب کند. امیدوارم در ریو هم مانند جام کازانف درخشان ظاهر شود.

وی درباره پایین بودن رکورد نمایندگان دوی سرعتی کشورمان در تورنمنت قزاقستان بیان کرد: پس از اتمام رقابت های جام کازانف هفت روز تمام در آلماتی باران می بارید و حتی در روز نخست مسابقات ملی قزاقستان، پیست رقابت ها پر از چاله بود.به این دلیل نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما در روز دوم این رقابت ها آب و هوا مساعد شد و من و خدیور در ماده 200 متر زمان خوبی را ثبت کردیم.

قاسمی درباره انصراف از حضور در رقابت های جایزه بزرگ تهران گفت: به دلیل این که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران باد از زاویه مخالف شروع به وزیدن می کند و در عملکرد دوندگان سرعتی تاثیر می گذارد ترجیح دادم از شرکت در این رقابت ها انصراف دهم.

دونده سرعت کشورمان در پایان درباره هدف خود در المپیک ریو اظهار کرد: هدف اصلی من موفقیت در مرحله مقدماتی و صعود به دور نیمه نهایی است. برای دیگر دوندگان و پرتابگران کشورمان هم در ریو آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار