پایان مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاه های بانوان کشور

دانشگاه آزاد اسلامی فاتح عنوان قهرمانی

رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های در بخش بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله اول رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پیگیری، با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید،تیم مقاومت نایب قهرمان شد و تیم پارس مهر فارس نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در این دوره از رقابت ها 132 ورزشکار از تیم های باشگاهی دانشگاه آزاد، پارس مهر فارس، مقاومت، صنایع سنگ نجف آباد، هتل هاترا و استان های مازندران، آذربایجان غربی، بوشهر، مرکزی، خراسان رضوی، کردستان، کرمانشاه، کرمان و هرمزگان به مصاف یکدیگر رفتند.
 
نتایج مسابقات ورزشکارانی که مسابقات آنها در عصر برگزار شد بدین صورت است:

400 متر با مانع: زهرا مرادی از تیم مقاومت با ثبت زمان 1:04:96 قهرمان شد و پس از وی به ترتیب سمیرا آسمانی از تیم پارس مهر فارس و شهلا محمودی از مقاومت به رده های دوم و سوم بسنده کردند.

400متر: الهام کاکلی از تیم دانشگاه آزاد اول شد و به ترتیب نمایندگان پارس مهر فارس و مقاومت در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

پرش بانیزه: مهسا میرزا طیبی از دانشگاه آزاد با حد نصاب 3:25 به عنوان قهرمانی رسید پس از وی به ترتیب ورزشکاران تیم های دانشگاه آزاد و هتل هاترا دوم و سوم شدند.

پرش طول: ریحانه مبینی از تیم مقاومت با پرشی به میزان 5.66 متر قهرمان شد و پس از وی به ترتیب شیرین سالاری
و فریده دریایی از استان های هرمزگان و کرمان دوم و سوم شدند.

پرتاب دیسک: ژاله کاردان از دانشگاه ازاد با حد نصاب 44:82 اول شد،ویدا باباپور از پارس مهر فارس با حد نصاب 33:93 دوم و فاطمه زهرا قربانیان از هتل هاترا با پرتابی به میزان 32:08 سوم شد.

100متر: فرزانه فصیحی از دانشگاه آزاد با ثبت زمان 11:84 به مقام نخست دست یافت و پس از وی به ترتیب مریم طوسی و حمیده اسماعیل نژاد از تیم های دانشگاه ازاد و مقاومت به عناوین دومی و سومی بسنده کردند.

1500متر: سهیلانادری از دانشگاه آزاد با ثبت زمان 5:05:35 بر سکوی نخست جای گرفت و پس از او به ترتیب زهرا ملکی و طاهره عبدالله زاده در مکان های دوم و سوم جای گرفتند.

4 در 100 متر امدادی: دانشگاه آزاد با ثبت زمان 48:18 اول و پس از او تیم های پارس مهر فارس با ثبت زمان 49:88 و مقاومت با زمان 50:74 در سکوی دوم و سوم جای گرفتند.

پرتاب نیزه: ثریا قلیچ نیازی از مقاومت به پرتابی به میزان 37:94 به عنوان قهرمانی رسید و پس از وی به ترتیب سمیرا حاتمی راد از هیات دو و میدانی مشهد و  افسانه امیدواری از پارس مهرفارس به رده های دوم و سوم بسنده کردند.

پرش ارتفاع: مهسا کارگر از پارس مهر فارس با پرشی به میزان 1:74 اول شد و پس از وی به ترتیب مهدیه ضعیمی و آیلین بابکی با حد نصاب های 1:71 و 1:68 دوم و سوم شدند.

پنچ گانه: سپیده توکلی از دانشگاه آزاد با 3650 امتیاز قهرمان شد و پس از او شکوفه شریفیان و شیرین نوتاش به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

همچنین تیم های هتل هاترا، سلامتی ویوا، هرمزگان، هیات دو و میدانی مشهد و صنایع سنگ نجف آباد نیز به ترتیب در جایگاه های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

همچنین در این مسابقات 2 رکورد ملی در رشته های پرش با نیزه و در 4 در 100 متر امدادی جابجا شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار