بنی آدم:

دعوت نشدن به اردوی تیم ملی در روحیه ام تاثیر منفی گذاشت

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت:متاسفانه با وجود شایستگی های لازم با صلاحدید اعضای کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت نشدم که این امر در روحیه ام تاثیر منفی گذاشت.

محمد بنی آدم در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد وضعیت فعلی خودش گفت:با برنامه ریزی هایی که در سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی صورت گرفته است، تا پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا چند دوره اردویی را پشت سر خواهیم گذاشت تا با آمادگی بهتری در این دوره از مسابقات حاضر شویم. اکنون نزدیک به 3 هفته است تمرینات آماده سازی ام را برای حضور در مسابقات دهه فجر زیر نظر محسن ربانی شروع کرده ام و اکنون شرایطم راضی کننده هست.

وی درباره انتخاب شدن اعضای جدید سازمان تیم های ملی دوومیدانی افزود: معتقدم تمام این افرادی که به عضویت سازمان تیم های ملی دوومیدانی در آمده اند از تجارب ارزنده ای در طول دوران ورزش حرفه ای برخوردار بوده اند، امیدوارم این افراد در فدراسیون بتوانند نقش به سزایی در پیشرفت این رشته پایه و مادر در کشور داشته باشند.زیرا دو و میدانی یکی از رشته های پر مدال مسابقات المپیک محسوب می شود.

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان درخصوص دعوت نشدن به مرحله نخست اردوی تیم ملی دو و میدانی گفت: متاسفانه و در کمال شگفتی فراوان با وجود شایستگی های لازم با صلاحدید اعضای کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت نشدم که این امر در روحیه من تاثیر منفی گذاشت.

پرنده تیم ملی درکشورمان با اشاره به قطع شدن حقوق ورزشکاران از طرف فدراسیون دو و میدانی،اظهار داشت: به نظرم تصمیم خوبی توسط مسئولان گرفته شده است و بحث پاداش در مسابقات در بالا بردن روحیه دوندگان بسیار موثر است.در دوره های گذشته حقوقی از فدراسیون دریافت نمی کردم که همین امر مشکلاتی را برای من به وجود آورده بود.اما اکنون با فراغ بیشتری به دنبال کسب موفقیت در مسابقات هستم.

وی درباره تامین مکمل های غذایی از سوی فدراسیون دو و میدانی گفت: معتقدم این موضوع کار پسندیده ای است به شرطی که مسئولان نظارت بیشتری روی مکمل های غذایی داشته باشند تا خدایی نکرده ورزشکاران در یک اتفاق غیر منتظره دچار معضل همیشگی دوپینگ نشوند.این اتفاق خوشایند موجب خواهد شد تا ورزشکاران بدون هزینه شخصی از این مکمل ها استفاده کنند.

بنی آدم در پایان درخصوص برنامه های آتی خود خاطر نشان کرد: تلاش می کنم که تمریناتم را به صورت مداوم و منظم تر از قبل دنبال کنم تا بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان و چند رقابت دیگری که در سال آینده در پیش است بتوانم پرچم سه رنگ کشورمان را در این رقابت ها به اهتزاز در بیاورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار