پرتابگر نیزه کشورمان گفت: از زمانی که کیهانی به فدراسیون دو و میدانی آمده است کار خاصی را برای ورزشکاران پرتاب نیزه انجام نداده است.

ایوب آرخی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اینکه چرا به مرحله نخست اردوی تیم ملی دو و میدانی دعوت نشده است،بیان کرد: تنها ورزشکاری هستم که تاکنون توانسته ام در دو لیگ اخیر سه بار رکورد ملی و باشگاهی پرتاب نیزه را افزایش دهم. اما متاسفانه هیچ حمایتی از طرف مسئولان صورت نگرفته است. برایم جای سوال است که اعضای کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی بر چه مبنایی ورزشکاران را به نخستین اردوی تیم ملی دعوت کرده اند.

وی درمورد عملکرد کیهانی در فدراسیون دو و میدانی خاطر نشان کرد: از زمانی که کیهانی به فدراسیون دو و میدانی آمده است کار خاصی را برای ورزشکاران پرتاب نیزه انجام نداده است.

آرخی درباره قطع حقوق ورزشکاران از طرف مسئولان فدراسیون دو و میدانی گفت: به هیچ عنوان با چنین طرحی موافق نیستم.زیرا موجب می شود تا ورزشکاران بدون انگیزه تمرینات شان را پیگیری کنند.تنها مسئولان فدراسیون به برخی از ورزشکاران بها می دهند و سایر ورزشکاران در اولویت مسئولان قرار ندارند.

پرتابگر نیزه کشورمان با اشاره به وضعیت فعلی اش بیان کرد: در حال حاضر در استان گلستان بدون مربی پیگیر تمرینات هستم.تمام سعی ام براین است تا بتوانم با انجام تمرینات منسجم در مسابقات پیش رو رکورد ملی پرتاب نیزه را مجددا ارتقا دهم و با کسب عنوان قهرمانی توانایی هایم را دوباره به مسئولان فدراسیون اثبات کنم.

عضو اسبق تیم ملی دو و میدانی درخصوص انتخاب مربی تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به یک سال است که بدون مربی تمرین می کنم مسئولان فدراسیون و هیئت استان هیچ امکاناتی را در اختیارم قرار نمی دهند. برهمین اساس سعی دارم بهوزارت ورزش و جوانان رفته و مشکلاتم را با آنها در میان بگذارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار