سرپرست اداره تغذیه دانشگاه صنعتی شریف از درج آگهی پروژه فودکورت این دانشگاه و برآورد هزینه راه اندازی آن خبر داد.

ریاحی سرپرست اداره تغذیه دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزئیات راه اندازی فودکورت این دانشگاه گفت: درحال حاضر فضای مدنظر برای راه اندازی فودکورت کاملا تخلیه و پاکسازی شده و هماهنگی‌های لازم آن در دست اقدام است.

وی ادامه داد: هفته پیش با درج آگهی در یکی از روزنامه‌ها، نسبت به جلب متقاضیان و ارائه طرح پیشنهادی‌شان برای این کار اقدام کردیم که در حال حاضر نزدیک به 20 متقاضی اعلام آمادگی کردند.

ریاحی اعلام کرد: این فضا با متراژ یک هزار و 200 مترمربع، ظرفیت حداقل هشت غرفه موادغذایی و رستوران را دارد لذا از بین متقاضیان و طرح‌های پیشنهادی تنها آن دسته از کسانی که در مصاحبه، ایده‌آل این کار شناخته شوند، باید در یک بازه سه ماهه به کار پیاده سازی و راه اندازی طرح خود،‌ بپردازند. 

سرپرست اداره تغذیه دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: از آنجا که بررسی و پیاده سازی طرح های پیشنهادی زمان‌بر است شروع این بازه سه ماهه برای متقاضیان برگزیده هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

وی درباره اعتبارات راه اندازی فودکورت یادآور شد: این دانشگاه برای این امر هزینه‌ای را نمی پردازد و تمام هزینه های راه اندازی بر عهده واحدهای مستقر در آن است اما طبق برآورد دانشگاه بیش از 800 میلیون تومان باید هزینه صرف شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار