سه بازیکن سابق فوتسال قم که به نظر می رسید در فصل آتی مسابقات نقاط امید اصلی نماینده قم باشند سر از تیم شهرداری ساوه درآرودند.

مسلم اولادقباد، سعید تقی زاده و مهدی حسن زاده در شهرداری ساوهبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهرداری ساوه که با موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول توانست جواز بازگشت به لیگ برتر را بدون وقفه بدست آورد، پس از انتصاب محسن حسن زاده به عنوان سرمربی امروز فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات اغاز کرد و سه بازیکن سابق شهر قم را به ترکیب خود اضافه کرد.

در حالی که چند روزی بود که شایعه حضور بازیکنان نامی باقیمانده قم در تیم شهرداری ساوه به گوش می رسید سرانجام امروز سعید تقی زاده بازیکن چند فصل گذشته گیتی پسند اصفهان ، مسلم اولاد قباد بازیکن لرستانی و اینده دار    فوتسال ایران که چند فصلی در تیم نماینده قم توپ می زد و مهدی حسن زاده برادر بزرگتر بهترین بازیکن اسیا با حضور در هیات فوتبال شهرستان ساوه به این تیم پیوستند تا نگرانی هواداران این تیم از کمبود بازیکن تا حدی برطرف شود.

حالا با توجه به خروج علیرضا وفایی و مسلم اولادقباد و اامیدی قمی ها از بازگشت تقی زاده، کار نماینده قم با خطر جدی روبرو شده و شهر غنی قم از نظر بازیکن، حالا باید در فاصله اندک باقیمانده به دنبال جذب مهره باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار