تقي زاده: آرزو دارم به قم بازگردم، شرايط برای حضورم در قم فراهم نبود

بازيكن قمي جديد شهرداری ساوه مهيا نبودن شرايط حضور در قم را مانع از بازگشت به شهر خود دانست.

بازيكن سابق تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان پس از پيوستن به شهرداي ساوه در گفتگو با خبرنگار   حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ابتدا بر خود لازم مي بينم مسئولان باشگاه گيتي پسند اصفهان، اقاي جنتي مالك و اقاي طاهري مدير عامل باشگاه و مردم خوب اصفهان تشكر كنم. در طول چهار سالي كه در اين باشگاه بودم همواره با تمام وجود تلاشم را براي موفقيت تيم به كار گرفتم و خوشحالم كه توانستيم روزهاي خوبي در اصفهان رقم بزنيم. پس از پايان مسابقات ليگ برتر قرارداد من با تيم گيتي پسند تمام شده بود. براي حضور در تيم كوفه عراق  با باشگاه تسويه حساب كردم. براى فصل جديد مسابقات از چند تيم مختلف پيشنهاد داشتم كه بعد از بررسي آن ها استخاره كردم و تصميم گرفتم به شهردارى ساوه ملحق شوم. 

تقى زاده در مورد علت نرفتن به تيم ياسين پيشرو گفت : دوست داشتم به تيم شهرم باز گردم در اين راستا صحبت هايى هم با مديرعامل ياسين پيشرو داشتم، ولى متاسفانه شرايط را براى حضور در اين تيم مناسب نديدم. آرزو دارم هر چه سريعتر بتوانم در شهر خودم فوتبال بازى كنم ولى براى اين فصل شرايط تيمى مديريتى و ... را مناسب بازگشت نديدم. مسائل مالى در اولويت تصميم گيرى ام نبود حتى شرايط مالى شهردارى از تيم قم پايين تر بود. 

وى در مورد فصل جديد مسابقات اذعان داشت : تيم شهردارى پس از يك فصل غيبت به ليگ برتر بازگشته و هدف اصلى ما حفظ تيم در مسابقات است، اما اميدواريم با كمك هيات مديره و كادر فنى خوب باشگاه بتوانيم در پايان فصل با رتبه تك رقمى مسابقات را به پايان برسانيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار