مربیان تازه استخدام شده تیم ملی بانوان افغانستان ۳۳ بازیکن را از میان بانوان فوتبالیست افغان در افغانستان، اروپا و ایالات متحده آمریکا انتخاب کرده‌اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، انتخاب این بازیکنان بعد از یک اردوگاه انتخابی در کالیفرنیا و حضور در یک تورنمنت دوستانه در امستردام میسر شده است.

از میان ۳۳ بازیکنی که در ترکیب ابتدایی تیم ملی بانوان حضور دارند تنها ۸ بازیکن از داخل افغانستان هستند و دیگر بازیکنان همه در اروپا یا ایالات متحده آمریکا توپ می زنند.

تیم ملی بانوان بین تاریخ ۲۶ آگست تا ۶ سپتامبر به کالیفرنیا می‌رود تا در یک تورنمنت محلی بازی نماید. سپس این تیم در ماه اکتوبر یا نوامبر به هونگ کونگ می رود. در هونگ کونگ تنها ۲۳ بازیکن تیم ملی را همراهی می نمایند. بعد از ختم آمادگی ها در هونگ کونگ، تیم ملی بانوان راهی هند می شود تا در مسابقات قهرمانی بانوان جنوب آسیا اشتراک کند.

هنوز قرعه کشی این مسابقات انجام نشده است، اما فدراسیون فوتبال افغانستان قهرمانی در این مسابقات را به حیث هدف خود تعیین کرده است. با اینکه انتظار می رود تیم ملی بانوان در حضور بازیکنان خارج از کشور قوی تر ظاهر شود اما نباید تیم های هند و نپال را هم دست کم گرفت. هند قدرت بلامنازع فوتبال بانوان در جنوب آسیا بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.