افغانستان بازیکنان نوجوان زیادی در لیگ‌های نوجوانان اروپا دارد. دعوت آنها به تیم ملی به نفع حال و آینده فوتبال کشور است.

تیم ملی افغانستان از کدام بازیکن دعوت می‌کند؟به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فدراسیون فوتبال افغانستان یک اردوگاه تمرینی در اوایل سپتامبر برای تیم ملی در قطر برگزار خواهد کرد. این اردوگاه از دو جهت مهم است. اول اینکه تیم ملی بعد از ماه مارچ مسابقه‌ای انجام نداده و حالا باید بار دیگر باید هماهنگ شود و دوم اینکه یک تعداد بازیکنان برای اولین بار مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

در اردوگاه قطر بازیکنان جدید هم از داخل و هم از خارج افغانستان دعوت خواهند شد. مسابقات روشن احتمالا به زودی و بعد از عید رمضان شروع خواهند شد. بدین ترتیب، شگرت و لعلی فرصت خواهند داشت تا همه بازیکنان را از نزدیک ببینند و بهترین‌ها را به اردوگاه تیم ملی و مسابقه دوستانه با لبنان دعوت کنند. اما دعوت از بازیکنان مقیم خارج اندکی پیچیده‌تر است. سطح کیفی بازیکنان خارج از کشور دقیقا معلوم نیست و لذا باید وقت بیشتری روی آنها سپری کرد.

بدنه اصلی تیم ملی حالا وجود دارد و از این پس مربیان تیم ملی افغانستان باید تنها بازیکنانی را دعوت کنند که در سطح بالایی قرار دارند. این فرصت خوبی است تا یک تعداد بازیکنان نوجوان را نیز آزمایش کرد.

افغانستان بازیکنان نوجوان زیادی در لیگ‌های نوجوانان اروپا دارد. کشف و دعوت از آنها به تیم ملی یا تیم‌های رده سنی در هر صورت به نفع حال و آینده فوتبال کشور است.

به اساس ارزیابی که فوتبالنامه انجام داده است، بازیکنان ذیل قابلیت دعوت شدن به اردوگاه تمرینی تیم ملی را دارند.

اول: میلاد سالم –

دوم: علی مرتضی ضیا –

سوم: فرید سادات –

چهارم: علی کاظمی –

پنجم: میلاد عمر –

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.