نمایشگاه نقاشی «تفکرات» در فرهنگسرای اشراق در حال برگزاری است.

مریم رضایی، هنرمند نقاش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نقاشی‌های من با سبک سورئال و انتزاعی کار شده به این معنا که طرح‌ها را از جایی نگرفته و هیچ‌کدام کپی نیستند بلکه ایده کار، رنگ‌ها و تنالیته همگی برآمده از ذهنم هستند.

وی افزود: تکنیک کارها رنگ روغن و اکرلیک است و در بعضی آثار برجسته کاری هم پیاده شده هم‌چنین پرپکتیو و تنالیته‌ها و یا بالا و پایین‌های پلان‌ها که دور و نزدیک را نشان می‌دهد حاصل ذهنیت من است.

وی با اشاره به اینکه «تفکرات» اولین نمایشگاه نقاشی اوست افزود: هدف از برپایی نمایشگاه برای من داشتن رزومه‌کاری خوب و نمایش آثارم است، هر هنرمند برای ورود به عرصه حرفه‌ای باید آثارش را در معرض دید عموم قرار دهد که من نیز برای این کار مجموعه‌ای از آثارم را به فرهنگسرای اشراق آوردم.

رضایی یادآور شد: حدود 21 اثر را به این نمایشگاه آوردم که ابعاد آنها متفاوت بوده و طی یکی دو ماه اخیر کار شده است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه کارهای من ذهنی هستند تجسم و برداشت افراد از دو تابلو برایم بسیار جذاب است به همین خاطر کنار هر تابلو یک کاغذ سفید گذاشته‌ام تا هرکس پس از بازدید از کارها نظرش را یادداشت کند. خیلی وقت‌ها من با حسی یک تابلو را کار کرده‌ام که بازدیدکننده‌ها برداشتی متفاوت از آن دارند.

گفتنی است فرهنگسرای اشراق از 3 تا 17 فروردین با «نمایشگاه نقاشی تفکرات» میزبان هنردوستان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار