تيم ملی کريکت افغانستان در هندوستان سرگرم آمادگی برای رقابت در جام جهانی 20‌دور 2016 است.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی کریکت افغانستان در هندوستان سرگرم آمادگی برای رقابت در جام جهانی 20دور 2016 است.

این تیم پس از پیروزیهای پی در پی در برابر تیم ملی زیمبابوه در امارات متحده عربی، در ماه دسامبر سال 2015، به کسب پیروزیهای چشمگیر در جام جهانی 20دور بیشتر امیدوار شد.

زیمبابوه یکی از تیمهای قدرتمند کریکت در جهان به شمار میرود که عضو اصلی شورای بینالمللی کریکت است و افغانستان هنوز عضویت کامل این شورا را بدست نیاورده است. اما تیم کریکت افغانستان در بازیهای انتخابی جام آسیا شکست خورد و نتوانست به مرحله پایانی رقابتهای قهرمانی آسیا راه پیدا کند.

در آستانه جام جهانی 20دور کریکت در هندوستان، بسیاری عقیده داشتند که عملکرد تیم ملی کریکت افغانستان در جام آسیا روحیه بازیکنان افغان را تضعیف کرده است.

اما محمد نبی، بازیکن تیم ملی کریکت افغانستان و کاپیتان سابق این تیم، در میدان تمرینات در شهر موهالی هند به بیبیسی گفت که راه نیافتن در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، بازیکنان افغان را بیدار کرده است:

«شکست و پیروزی بخش مهمی از بازی کریکت است. کاستیها گاهی اوقات راه را برای پیروزی هموار میکند. در واقع همین گونه هم شده و پس از جام آسیا، بازیکنان ما به شدت تلاش میکنند تا کاستیها و کمبودیهای خود را برطرف کنند.»

اصغر استانکزی، کاپیتان تیم کریکت افغانستان میپذیرد که در مسابقات جام آسیا توپاندازی و حفاظت میدان یا «فیلدینگ» بازیکنان افغان ضعیف بود، به همین دلیل از این مسابقات حذف شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، کریکت ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.