زردپوشان اصفهانی با هدایت استیماچ در 8 بازی 8 امتیاز کسب کردند که در نوع خود جالب است.

سپاهان و تاوان اشتباهش در تغییر مربیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم سپاهان بعد از برد در همان نخستین حضور استیماچ هنوز رنگ برد را به خود ندیده و بعد از 6 تساوی متوالی دیروز مقابل فولاد خوزستان شکست خورد.به هر حال تغییر و تحولات در تیم سپاهان تاکنون موثر نبوده است.
 
فرکی در 11 هفته  حضورش در سپاهان 17 امتیاز کسب کرده است حالا اگر سپاهان حتی در 3 بازی آینده خود هم برنده شود باز هم عملکرد استیماچ بهتر از فرکی نخواهد بود چرا که در صورت کسب هر 9 امتیاز سپاهان با مربی کروات 17 امتیاز می شود همان امتیازی که با فرکی کسب کرده بود.
 
با توجه به جایگاه سپاهان در رده دهم و حذف از جام حذفی،برکناری فرکی و جایگزینی استیماچ تصمیم اشتباه مدیران سپاهان را نشان می دهد. نتایج ضعیف سپاهان در چند بازی اخیر باعث شد که نفرات کارشناس فوتبال را در این خصوص جویا شویم.
 
سپاهان تاوان اشتباهش را می دهد
 
رسول کربکندی کارشناس فوتبال درباره این مطلب گفت: مسئولان سپاهان تاوان اشتباه تغییر مربی شان را میدهند.
 
سپاهان با هدایت فرکی خوب نتیجه می گرفت اما باشگاه تصمیم عجولانه‌ای گرفت و یک مربی خارجی را جایگزین فرکی کرد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: استیماچ تاکنون نتوانسته در تیم سپاهان اثر گذار باشد اگر یک مربی ایرانی هدایت سپاهان را بر عهده داشت با این نتایج  حکم اعدامش را صادر می کردند.
 
کارشناس فوتبال بیان کرد:جایگاه پایین سپاهان در جدول مغایر با هداف و سرمایه گذاری باشگاه است به هر حال شرایطی پیش آمده گه باشگاه سپاهان به خاطر یک اشتباه تاوان سختی می پردازد.
 
کربکندی عنوان کرد:تاکنیک سپاهان را همه تیمها متوجه شدند و همین موضوع کار شاگردان استیماچ را در گلزنی سخت کرده است.
 
وی در خصوص راهکارش برای خروج سپاهان از بحران بیان کرد: سپاهان تیم کم تجربه نیست این تیم فصل گذشته با وجود از دست دادن چند امتیاز قهرمان لیگ برتر شد.مسئولان سپاهان به علت نتیجه نگرفتن تیمشان فشار زیادی را تحمل می کنند.
 
کربکندی در ادامه عنوان کرد: به هر حال سپاهانی‌ها برای خروج از بحران کار سختی پیش رو دارند چرا که تیمها در نیم فصل دوم به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند همچنین تیمهای لیگ برتر از تاکنیک سپاهان شناخت دارند و سخت گیرانه امتیاز می دهند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:به هر حال سپاهان روزهای سختی را می گذراند و کادر فنی باید تدبیری برای تیمش در نظر بگیرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سپاهان ، استیماچ ، فرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار