فدراسیون فوتبال در سریعترین زمان ممکن جلسه‌ای با حضور دست اندرکاران فوتبال برگزار خواهدکرد.

با گرم شدن فضای نقل و انتقالاتی و اعتراض برخی باشگاه‌ها به رعایت نشدن سقف قرارداد، فدراسیون فوتبال قصد دارد در جلسه‌ای فوری این موضوع را بررسی کند.
گفته می‌شود در چند مورد باشگاه‌ها سقف قراردادی را رعایت نکرده اند و به نوعی خارج از چارچوب آیین نامه سقف قرارداد‌ها عمل کرده اند و احتمال می‌رود فدراسیون فوتبال در این جلسه هشدار جدی خواهد داد و باشگاه‌های متخلف بعد از فصل نقل و انتقالات زیر ذره بین قرار خواهند گرفت.
در مورد تخلفات نقل و انتقالاتی هنوز موردی به اثبات نرسیده است، اما برای جلوگیری از احتمالات تخلف برخی باشگاه‌ها فدراسیون قصد دارد پیش دستی کرده و هشدار را قبل از وقع تخلف به باشگاه‌های فوتبال بدهد.
طبق آیین نام نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال برای لیگ برتر بیست‌وچهارم مبلغ پایه سقف بودجه را ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام کرده است. استقلال و پرسپولیس با توجه به کسب سهمیه حضور در لیگ نخبگان و دریافت مجوز حرفه‌ای ۱۰۰ میلیارد بیش از دیگر تیم‌ها می‌توانند هزینه کنند و پاداش ۸۰۰ هزار دلاری AFC برای حضور در این رقابت‌ها سقف بودجه این ۲ تیم را به بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان رسانده است. سپاهان هم در صورت موفقیت در ۲ بازی پلی‌آف صعود به لیگ نخبگان شامل این موضوع خواهد شد و می‌تواند مثل ۲ رقیب خود هزینه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.