قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

 مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر انجام می‌شود. ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های ورزشی از مردم و جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

 دعوت رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برای شرکت در انتخابات

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به مناسبت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از جامعه ورزش کشور دعوت کرد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک امر ضروری و شرعی شرکت کنند.

او افزود: بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه‌جانبه آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران در دور دوم انتخابات، تأثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، تحقق ایران قوی و آبادتر خواهد داشت.

به طور قطع جامعه بزرگ ورزش کشور و خانواده فدراسیون تیراندازی با کمان مثل همیشه و در کنار مردم غیور ایران اسلامی روز جمعه با حضور خود در انتخابات بار دیگر حماسه آفرینی کرده و در تعیین آینده خود مشارکت خواهند کرد.

 دعوت قربانی عضو تیم ملی تکواندو برای شرکت در انتخابات

امیررضا قربانی عضو تیم ملی تکواندو از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

دعوت رئیس فدراسیون سوارکاری برای شرکت در انتخابات

محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوار کاری مردم و جامعه ورزش را برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر دعوت کرد و گفت: با حضور در مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری با اتحاد و همدلی برای ایرانی پویا و پیشرفته هم قسم شویم.

او ادامه داد: انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط عموم مردم است، بنابراین این فرصت را مغتنم شمرده، هم قسم شده با حضور پای صندوق‌های رای و با انتخابی آگاهانه و خردمندانه سرنوشت ایران عزیز را به زیبایی تعیین کنیم. تا درآینده، تاریخ نگاران از مردمانی با فرهنگی غنی و سرافراز یاد کنند که اتحاد و همدلی پیشه کرده و با گام‌های استوار، کشورشان ایران بزرگ را مقتدرانه به سمت رشد، توسعه و پیشرفت هدایت کردند. روز جمعه ۱۵ تیر برای ایرانی آباد و سربلند رای می‌دهیم.

 دعوت رئیس فدراسیون اسکیت برای شرکت در انتخابات

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت ز جامعه ورزش برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و افزود: حضور حماسی و یکپارچه آحاد ملت شریف ایران خصوصا جامعه ورزشی کشورمان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با احترام به هر نوع گرایش فکری، حزبی و سلیقه‌ای نشان دهنده عمق وحدت، اعتقاد و همدلی تک تک ما نسبت به سرنوشت و آینده‌ای درخشان‌تر برای ایران عزیزمان است. امید است همچون گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر اقتدار و همبستگی خود را با انتخاب فرد اصلح به جهانیان نشان دهیم.

 دعوت محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال برای شرکت در انتخابات

محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس و مربی تیم ملی جوانان از مردم و فوتبالیست‌های کشور برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: فردا جمعه ۱۵ تیر مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم، هر کسی یک حق رای را دارد و از این حق برای خودش و کشورش استفاده کند و کسی که می‌تواند در روند موفقیت کشور تاثیرگذار باشد انتخاب کند. معتقدم باید فردی را انتخاب کرد که ادامه دهنده مسیر شهید بزرگوار آیت الله رئیسی باشد و خستگی ناپذیری را در عملکرد خود داشته باشد و هر اتفاقی که می‌افتد در مصلحت مملکت باشد.

 دعوت گنجی‌نژاد قهرمان ووشو جهان برای شرکت در انتخابات

محمد گنجی نژاد دارنده مدال طلای جهانی ووشو در بخش تالو از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: خداوند متعال، سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان، سرنوشتشان را تغییر دهند بنابراین اگر به دنبال رشد و پیشرفت کشور هستیم و از شرایط کنونی رضایت کامل نداریم باید در انتخابات شرکت کنیم.

او افزود: باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که مطابق نظر رهبر معظم انقلاب در سیاست داخلی و خارجی عمل کرده و با ایجاد امید به جوانان و نسل‌های آینده، مشکلات کشور را به سمت بهبود سوق دهد و رشد و شکوفایی را هر روز در کشور شاهد باشیم.

گنجی نژاد دارنده مدال طلای ووشوی جهان گفت: مشارکت حداکثری به معنای این است که مردم ایران همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند و می‌توانند اتحاد خود را به نمایش بگذارند تا از سوء استفاده‌ها و جولان دروغ گویان جلوگیری کنند.

 دعوت زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته تیروکمان برای شرکت در انتخابات

زهرا نعمتی قهرمان سه دوره پارالمپیک و پرچمدار المپیک ریو و پرچمدار پارالمپیک توکیو در رشته پاراتیروکمان از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و گفت: وظیفه خود می‌دانم که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنم، زیرا این بار یک انتخاب شایسته می‌تواند در آینده کشورمان تاثیر بسزایی داشته باشد. می‌خواهم از تمام ایرانیان که قلبشان برای آینده کشور می‌تپد در مرحله دوم انتخابات مشارکت داشته باشند و نظر خود را اعلام کنند، زیرا نظر تک تک شما خیلی می‌تواند در انتخاب درست تاثیرگذار باشد.

دعوت فدراسیون ژیمناستیک برای حضور مردمی در مرحله دوم انتخاب ریاست جمهور؛ همه پای صندوق‌های رای بیایند

فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای از آحاد مختلف مردم و به خصوص جامعه فرهیخته ژیمناستیک کشور خواست در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

در این بیانیه آمده در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور پررنگ مردم کشورمان بودیم و حالا و در شرایطی که این انتخابات به دور دوم کشیده شده، لازم است که با خلق حماسه‌ای دیگر، این کار ناتمام به پایان برسد تا فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شود.

بر همین اساس فدراسیون ژیمناستیک ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم حماسه ساز ایران اسلامی برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، از جامعه بزرگ ژیمناستیک کشورمان درخواست می‌کند حضوری پررنگ در این انتخابات و پای صندوق‌های رای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار