تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با شکست استرالیا به نخستین برد خود در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا دست یافت.

 بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر آسیا از روز دوشنبه ۱۱ تیر با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و به مدت ۹ روز در شهر ژیانگمن ادامه دارد.

مرحله مقدماتی این مسابقات روز گذشته پایان یافت و ملی‌پوشان کشورمان با وجود ارائه بازی قابل قبول برابر تایلند متحمل دومین شکست شده و از صعود به جمع هشت تیم بازماندند.

تیم ملی جوانان دختر ایران در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۲ امروز (پنجشنبه ۱۴ تیر) برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم در سالن مجموعه ورزشی هوآبائو به مصاف استرالیا رفت.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها برای کسب رتبه نهم به میدان بروند.

ملی‌پوشان جوان دختر ایران در ست نخست این دیدار ۳۰ بر ۲۸ مغلوب استرالیا شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ فاتح میدان شدند تا در مجموع سه بر یک به نخستین برد خود دست یابند.

درسا فلاح، مبینا غفاریان، پریا حاجتمند، آسیه حسنی، شقایق حسن خانی، سپینود دست برجن و نگار هاشمی ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال زیر ۲۰ سال دختر ایران در این دیدار بودند.

با کسب این نتیجه ملی‌پوشان روز یکشنبه ۱۷ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ به مصاف نیوزیلند خواهند رفت تا برای کسب رتبه نهم تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار