پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورت جدایی بازیکنانی همانند بیرانوند و ترابی  هیچ ضربه‌ای به سرخپوشان وارد نمی‌شود.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: من قبلا این مربی را نمی‌شناختم، اما یک مقدار درباره کارنامه اش تحقیق کردم و  دیدم که رزومه اش بد نیست. به طور حتم این مربی خوب بوده که  در اسپانیا مربیگری کرده است. من فکر می‌کنم او بتواند در پرسپولیس جواب بدهد و امیدوار هستم.

کرمانی مقدم درباره اینکه مجوز حضور گاریدو به ایران هنوز صادر نشده است، گفت: به نظرم  این مربی مشکل مجوزش حل می‌شود و در نهایت به ایران می‌آید.  

او درباره اینکه ۳ بازیکن اصلی  پرسپولیس در آستانه جدایی از پرسپولیس هستند و این موضوع باعث نگرانی هواداران شده است، بیان کرد: هواداران نباید نگران باشند. به هر حال اگر این بازیکنان  رفتنی باشند باید بروند و کسی که پرسپولیس را دوست ندارد باید برود و اگر اینها بروند جایگزین خوبی می‌آورند. به نظرم باید خطوط حمله و دفاع خود را برای فصل بعد تقویت کنیم و بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات رضا درویش مبنی بر اینکه سرخپوشان نمی‌توانند بالاتر از سقف قرارداد هزینه کنند، اظهار کرد: به نظرم باشگاه همان هدفی که  دارد، ادامه بدهد. اینکه بخواهند پول زیادی بدهند تا یک بازیکن را جذب کنند، موفقیتی ایجاد نمی‌کند. به هر حال سرخپوشان باید سقف را رعایت کنند تا جریمه نشوند. من فکر می‌کنم کسی که پرسپولیس را دوست دارد و می‌خواهد پیراهن این تیم را بپوشد رقم قرارداد برایش مهم نخواهد بود. این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس بیاید و یک افتخار کسب کند.

کرمانی مقدم درباره اینکه پرسپولیسی‌ها باید چه دروازه بانی را جانشین بیرانوند کنند، گفت: ما دروازه بانان خوبی در ایران داریم و آنها می‌توانند جایگزین بیرانوند شوند. اخباری و امیر عابدزاده گزینه‌های خوبی برای جانشینی بیرانوند هستند. به نظرم مشکلی برای جایگزینی بیرانوند در پرسپولیس نخواهیم داشت.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در چه پست‌هایی بازیکن بگیرد و  لیموچی و علیپوردر لیست خرید سرخپوشان هستند، بیان کرد: به طور حتم  خطوط دفاع و حمله پرسپولیس باید تقویت شود. به نظرم بازیکنان جذب شده باید کیفیت بهتری داشته باشند تا بتوانند به پرسپولیس کمک کنند مخصوصا بازی‌های آسیایی هم داریم و نباید در یارگیری عجله کنند. من فکر می‌کنم باید قویتر از این بازیکنان بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گاریدو در ۵ سال اخیر در هر تیمی بوده اخراج شده است، گفت: من فکر می‌کنم با توجه به اینکه پرسپولیس چند سال است که قهرمان می‌شود و اسکلت تیمی خود را حفظ می‌کند این مربی می‌تواند موفق شود.

کرمانی مقدم درباره اینکه  اکثر بازیکنان پرسپولیس دارند می‌روند و شاکله اصلی خود را دارد از دست می‌دهد، گفت:  تیم پرسپولیس آن قدر قوی هست که زیاد نباید محتاج به این بازیکنان باشد. پرسپولیس همیشه ماندنی هست و این بازیکنان هستند که می‌آیند و می‌روند. مطمئن باشید در صورت جدایی بازیکنانی همانند بیرانوند و ترابی  هیچ ضربه‌ای به پرسپولیس وارد نمی‌شود. بیرانوند  و ترابی در فصل گذشته خوب بازی نکردند پس مشکلی با جدایی این بازیکن نداریم و  مطمئن باشید اگر جایگزینی بیاوریم جواب می‌دهند و خیال هواداران راحت باشد.

خبرنگار: مریم طایفه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار