رئیس فدراسیون ووشو درباره برنامه‌هایش برای ۴ سال آینده توضیحاتی را بیان کرد.

امیر صدیقی بعد از انتخاب مجددش به عنوان رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: این رای‌گیری کار من برای سال‌های پیش رو را سخت‌تر کرد و وظیفه من سنگین‌تر شد. از همه اعضای مجمع که به بنده اعتماد داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم روند رو به رشد ووشو را بار دیگر با حمایت آن‌ها ادامه دهیم. امیدوارم روند رو به رشد ووشو را باهم ادامه دهیم. از وزارت ورزش هم تشکر می‌کنم که انتخابات را در زمان مقرر و طبق اساس نامه مجامع فدراسیون‌ها برگزار کرد تا هیچ خللی در کار پیش نیاید.

صدیقی با اشاره به سال پر ترافیک ووشو، تصریح کرد: تیم‌های ملی خود را برای مسابقات مختلف از جمله قهرمانی آسیا و جهان و همچنین قهرمانی جهان کوراش آماده می‌کنند. همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته و بار دیگر ووشوی ایران افتخار آفرین شود.

او درباره عدم انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز گفت: فرصت خواستیم تا برای نایب رییس بانوان رای گیری‌ مجدد شود و در مجمع عادی صورت می‌گیرد. 

صدیقی درباره اصلی‌ترین اهداف خود برای چهار سال آینده نیز گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های من زیرساخت‌های ورزش ووشو است. شرایط سختی داریم و وزارت ورزش هم کمک می‌کند، اما من فکر می‌کنم نیاز هست توجه بیشتری به این رشته شود. یکی از مشکلات اساسی‌ ما خوابگاه است. خوابگاه‌های ورزشی که محدود هستند. یکی از خوابگاه‌هایی که در اختیار ما و در ورزشگاه آزادی بود تعطیل شده و این موضوع برای ورزش کشور خوب نیست. 

او افزود: تا بیست روز آینده نزدیک به ۶۰ ورزشکار ما وارد اردو شده و به دیگر ورزشکاران ما می‌پیوندند. همین موضوع نشان می‌دهد که تا چه اندازه از نظر زیرساخت نیاز به رشد داریم. امیدوارم در چهار سال آینده این اتفاق را رقم بزنم. برای کوراش نیز تاتامی‌های لازم را وارد کردیم که کار بزرگی بود، چرا که مراحل وارد کردن این لوازم هم کار راحتی نبود. امیدوارم برای تالو و ساندا هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

صدیقی در پاسخ به این سوال که آیا از میزان پرداخت بودجه فدراسیون ووشو رضایت دارد، گفت: این مهم که توسط وزیر ورزش صورت گرفت اتفاق بزرگی بود، اما دقیقا ۷۵ درصد از اعتبار عمومی پرداخت شد نه همه مبلغ. با این حال اتفاق خوبی بود که قبلا این اتفاق نمی‌افتاد. امیدوارم این روند کمک و اعتبار ادامه پیدا کند. 

رئیس فدراسیون ووشو در پایان صحبت‌های خود گفت: روز جمعه انتخابات ریاست جمهوری است، به عنوان عضو کوچک ورزش خواهش می‌کنم رئیس جمهور آینده به ورزش کشور توجه ویژه کنند چون قهرمانان ما به امکانات و تجهیزات زیادی نیاز دارند. ورزش ایران مقتدر است و امیدوارم شرایط‌ خوبی برای قهرمانان فراهم کنیم تا انتظارات ما از خودشان را برآورده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار