تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا نتیجه را به تایلند واگذار کرد.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر آسیا از روز دوشنبه ۱۱ تیر با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و به مدت ۹ روز در شهر ژیانگمن ادامه دارد.

تیم ملی جوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز (چهارشنبه ۱۳ تیر) از ساعت ۹:۳۰ در سالن مجموعه ورزشی هوآبائو به مصاف تایلند رفت.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده در این دیدار سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب حریف شدند تا دومین ناکامی در این مسابقات را تجربه کنند.

درسا فلاح، مبینا غفاریان، پریا حاجتمند، آسیه حسنی، شقایق حسن خانی، سپینود دست برجن و نگار هاشمی ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال زیر ۲۰ سال دختر ایران در این دیدار بودند.

با کسب این نتیجه ملی‌پوشان از صعود به جمع هشت تیم بازماندند و فردا از ساعت ۱۲ احتمالا به مصاف استرالیا می‌روند تا در مرحله دوم مسابقات برای کسب مقام‌های نهم تا دوازدهم تلاش کنند.

هدیه طالعی بازیکن دریافت کننده قدرتی تیم ایران که در امتیاز نخست اولین بازی تیم کشورمان مقابل ویتنام مصدوم شده بود، امروز با ویلچر در سالن مسابقات حاضر شد و عملکرد ملی‌پوشان را نظاره گر بود.

در دیگر دیدار روز سوم مرحله مقدماتی تیم چین‌تایپه موفق به شکست سه بر صفر نیوزیلند شد تا نیوزیلندی‌ها هم از راه‌یابی به جمع هشت تیم برتر بازبمانند.

تا کنون صعود تیم‌های ژاپن، تایلند، ویتنام و کره‌جنوبی به جمع هشت تیم برتر مسابقات قطعی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار