کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باتوجه به حفظ تیم سیاه جامگان به این نکته می رسیم که کاظمی باوجودشرایط دشوار دست به کار بزرگی زد.

کربکندی: کاظمی با شرایط دشوار سیاه جامگان دست به کار بزرگی زدرسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط سیاه جامگان در این فصل اظهارکرد:  چون تیم سیاه جامگان اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کرد ،شرایط سختی را در این لیگ تجربه و درابتدای لیگ با سرمربی گری مهاجری به لیگ پانزدهم صعود کردند.

بنابراین به دلایل نامعلومی با این مربی در ابتدای فصل  قطع همکاری کردند در ادامه لیگ با عوض کردن متعدد سرمربیان خود شرایط سختی را در ادامه لیگ تجربه کردند و در نهایت برای هدایت تیم خود سراغ کاظمی با تجربه رفتند و او هم در تیم چه تمرین چه نوع بازی تغییرات متعددی را بوجود آوردند و به زمان نیاز داشتند تا تیم مورد علاقه خود را شکل دهند به همین خاطر در بازی آخر مقابل ملوان دست به کار بزرگی زدند وتوانستند تیم با سابقه و پرهوادار ملوان را شکست داده و تیم سیاه جامگان را در لیگ برتر حفظ کرده و تیم قوهای سپید انزلی را روانه لیگ دسته اول کردند.

وی ادامه داد: کاظمی مرد روزهای سخت بوده وخواهد بود و این شرایط را در سالهای پیش هم تجربه کرده و همین که تیم تازه واردی مثل سیاه جامگان را در لیگ برتر حفظ کردند خودش کار بزرگی بود که از سقوط تیم به لیگ دسته اول آن هم در مقابل تیم بزرگی مانند ملوان جلوگیری کردند.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: اگر تیم سیاه جامگان در فصل آینده می خواهد به مشکل بر نخورد باید از بازیکنان بومی و جوان  استفاده کند تاهمانند  دیگر تیم های لیگ که در ترکیب تیم شان از بازیکنان بومی  استفاده کردند و حاصل آن را دیده اند  الگو برداری کند  به موفقیت برسد.

کربکندی در پایان خاطر نشان کرد: اگر تیم سیاه جامگان در لیگ شانزدهم می خواهد در جذب  نفرات خارجی خوب عمل کرده  باید مثل تیم استقلال خوزستان در جذب نفرات خارجی  ارزشیابی کرده و این تیم  نگذارد واسطه ها  در انتخاب بازیکن برای تیم نقش داشته باشند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار