عنوان بهترین تیم و برترین بازیکن درهفته نوزدهم لیگ برتر به خوزستانی‌های لیگ تعلق گرفت.

خوزستان بهترین‌ها را درو کرد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته نوزدهم لیگ برتر شب گذشته با هم امتیازی شدن تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان به پایان رسید.

در زیر به نتایج و برترین‌های این هفته نگاهی می‌اندازیم:

ملوان انزلی 0- نفت تهران 0
تراکتور سازی تبریز 1- پدیده مشهد 2: محمد ایران پوریان (پنالتی- تراکتورسازی)، (محسن یوسفی پنالتی و فریبرز گرامی: پدیده)
ذوب آهن اصفهان 2- پرسپولیس تهران 2: مسعود حسن زاده (پنالتی) و مرتضی تبریزی (ذوب آهن) امید عالیشاه و علی علیپور (پرسپولیس)
سیاه جامگان مشهد 1- گسترش فولاد 0: بهروز افشار
سایپا تهران 0- استقلال خوزستان 1: علی اصغر عاشوری
فولاد خوزستان 1- سپاهان اصفهان 0: محمد اهل شاخه
صبا قم 0- راه آهن تهران 1: سامان آقا زمانی (گل به خودی)
استقلال تهران 1- استقلال اهواز 1: امید ابراهیمی(استقلال تهران)، حمزه خدیراوی (استقلال اهواز)

تعداد گل: 13
میانگین گل:1.62
پر گل‌ترین دیدار: ذوب آهن2- پرسپولیس 2 (4 گل)
کم گل‌ترین دیدار: ملوان 0- نفت تهران 0
بهترین تیم هفته: استقلال خوزستان
 در هفته نوزدهم لیگ سه تیم می‌توانستند عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کنند. فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و پدیده مشهد.

در این میان شاگردان عبدالله ویسی با برتری در دقیقه 91 مقابل سایپا مشهد، جدال تیم‌های بالای جدول را به سود خود خاتمه داده و هم امتیاز با استقلال تهران در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

البته فولاد خوزستان نیز با کسب سومین پیروزی متوالی مقابل سپاهان متحول شده و پدیده مشهد با پیروزی خارج از خانه برابر ارتش ژنرال عملکرد قابل تقدیری ارائه دادند.

البته تدابیر عبدالله ویسی برابر شاگردان آقا معلم فوتبال ایران نیز نقش ویژه‌ای در پیروزی آبی پوشان خوزستانی پس از دو شکست متوالی داشت.

بهترین بازیکن: محمد اهل شاخه (فولاد خوزستان)
مدافع 22 ساله خوزستان با زدن گل برتری شاگردان دراگان اسکوچیچ و نقشی تاثیر گذار در دفع حملات سپاهان اصفهان یکی از عوامل مهم سومین برد متوالی سرخ پوشان اهواز و فاصله گرفتن آنها از تیم‌های انتهای جدولی لقب گرفت.

البته علی اصغر عاشوری بازیکن تعویضی استقلال خوزستان و بهروز افشار مدافع سیاه جامگان نیز با زدن گل پیروزی تیم خود برابر سایپا و گسترش فولاد عملکرد قابل تحسینی ارائه کردند.

سرمربی هفته: رضا مهاجری (پدیده مشهد)
رضا مهاجری با کسب دومین پیروزی متوالی همراه با پدیده مشهد این تیم را به میانه‌های جدول رساند و تا حدود زیادی فاصله این تیم را با قعر نشینان افزایش داد.

بی شک تدابیر مهاجری در ثبت پنجمین پیروزی متوالی پدیده برابر تراکتور سازی نقش مهمی را ایفا  کرد. عملکرد شاگردان مهاجری حتی تحسین امیر قلعه نویی سرمربی حریف را نیز به دنبال داشت.

البته سیاوش بختیاری زاده نیز در برابر استقلال صدر نشین به خوبی شاگردان جوان خود را هدایت کرد و اگر کمک داور این دیدار گل مسلم طالب ریکانی را نادیده نمی‌گرفت این سرمربی لقب بهترین مربی هفته را به خود اختصاص می‌داد.

بهترین بازی هفته: ذوب آهن- پرسپولیس
 فوتبال سراسر هجومی شاگردان یحیی گل محمدی و برانکو ایوانکویچ و خلق موقعیت‌های فراوان گلزنی این بازی را به یکی از زیباترین دیدارهای فصل پانزدهم لیگ برتر تبدیل کرد. جالب این جا است که دو تیم تا آخرین ثانیه‌های این دیدار برای رسیدن به گل عطش فراوانی داشتند و مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهنی‌ها در دقیقه 92 گل تساوی میزبان را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برتری ، هفته ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار