تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد رفت و با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.

به گزارش شکست تراکتور سازی مقابل پدیده مشهدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، با وجود چندین موقعیت گل برای تراکتورسازی در نیمه اول بازی این نیمه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

دو دقیقه بعد از آغاز نیمه اول بازی بارش برف همراه با وزش شدید باد باعث شد که داور بازی به مدت 24 دقیقه بازی را متوقف کند.

محسن یوسفی توانست در دقیقه 54 اولین گل پدیده را وارد دروازه اخباری کند و پیش بیافتد ،تراکتورسازی نیز با گل دقیق 66 محمد ایرانپویان که آن هم مانند گل پدیده از نقطه پنالتی بدست آمد.

ولی در نهایت با گل دقیقه 75 فریبرز گرامی سفید پوشان مشهدی توانستند بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

شاگردان امیر قلعه نوعی با شکست در این بازی با 27 امتیاز در رده هفتم جدول ماندگار شدند؛شاگردان محمدرضا مهاجری نیز با کسب سه امتیاز این بازی 24 امتیازی شدند و در رده یازدهم جدول رده بندی ایستادند.

با وجود اینکه این بازی برای تماشا رایگان اعلام شده بود ولی تنها 5 هزار تماشاگر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با وجود اینکه نیمه اول بازی چندین موقعیت گل داشتیم نتوانستیم نتیجه بگیریم و نیمه دوم نیز به علت شرایط بد جوی نتوانستیم بازی کنیم و در کل نه در حد تراکتور بازی کرده و نه توانستیم نتیجه بگیریم.

امیر قلعه نوعی تاکید کرد هدف اولیه ما این بود که به عمق دفاعی حریف نفوذ کنیم ولی به علت بسته بودن و تجمع در آن محدوده مجبور شدیم به صورت 4 ،4،2 لوزی از کناره ها حمله کنیم.

وی افزود شرایط زمین به نوعی بود که نمی توانستیم از بازیکنان تکنیکی استفاده منیم و مجبور شدیم بازیکنانی که توان درگیری داشته باشند را وارد بازی کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریزیاد آور شد: نانگ و شریفی به تازگی به تیم اضافه شده اند و هنوز نتوانسته اند با تیم هماهنگ شوند.

قلعه‌نویی اظهار کرد : هواداران باید یکدل و صمیمی باشند تا تیم نتیجه بگیرد ما در تبریز میهمان هستیم و روزی خواهیم رفت اما این تراکتور است که باید موفق باشد شما ببینید من یک نیم‌فصل در تراکتورسازی حاضر شدم و سهمیه آسیایی کسب کردم اما فحاشی‌های امروز به چه دلیل است؟! به این دلیل که تیم نتیجه نگرفته اگر نتیجه بگیرد همه چیز درست می‌شود.

سرمربی تیم پدیده مشهد نیز گفت بسیار شانس آوردیم که توانستیم این بازی را ببریم چرا که تراکتورسازی چندین موقعیت گل در نیمه اول داشت که می توانست وارد دروازه ما بکند.

محمدرضا مهاجری با اشاره به اینکه برغم برد این بازی به دلیل در خطر بودن سلامت بازکینان مایل به ادامه بازی در شرایط بدآب و هوایی نبودم افزود در شرایط بد جوی نمی شود فوتبال بازی کرد و هر کسی شانس بیاورد برنده بازی هست.

وی بازی با تراکتورسازی را مانند بازی با تیم های پیروزی و استقلال بسیار سخت دانست.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.