تداوم عملیات ارتش سوریه در شهرک های شیعه نشین فوعه و کفریا و حمله خمپاره ای تروریست ها به دانشکده ای در دمشق از اخبار مهم سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گروههای تروریستی، دانشکده « الهمک» در دمشق را مورد هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.
در اثر این حمله تروریستی  یک غیر نظامی کشته و شش نفر زخمی شدند.

این منبع همچنین در خبری دیگر از ادامه عملیات ارتش سوریه در اطراف شهرک های شیعه نشین محاصره شده فوعه و کفریا از توابع استان ادلب، خبر داد.
بر این اساس، نیروهای ارتش در این عملیات ده ها نفر از تروریست های عضو گروه موسوم به جیش الفتح را از پا درآوردند و شمار زیادی از تجهیزات و سلاح های آنان را منهدم کردند.

در جنوب و جنوب شرق استان ادلب نیز عملیات ارتش سوریه موجب هلاکت و زخمی شدن ده ها نفر از تروریستهای مسلح وابسته به گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره شد. 
جنگنده های ارتش هم با هدف قراردادن مقر تروریستهای مسلح در برخی روستاهای جنوب استان ادلب، شمار زیادی از تروریستها را به هلاکت رسانده و تجهیزاتشان را منهدم کردند. 

منابع خبری وابسته به گروه های تروریستی مسلح هم در پایگاههای اینترنتی خود اعتراف کردند تعدادی از سرکردگان گروه های موسوم به جیش الاسلام ، در جریان عملیات ارتش سوریه در محور جنوب شرق استان ادلب و در منطقه سهل الغاب در شمال غرب استان حماه به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار