نظری: شمسایی امتحان پس داده است و به درد تیم ملی می خورد

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: معتقدم وحید شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال است.

نظری: شمسایی بهترین گزینه برای تیم ملی فوتسال است
مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تیم ملی فوتسال چند وقتی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هم اکنون هم زمزمه حضور وحید شمسایی در تیم ملی مطرح شده که به نظرم وی گزینه مناسبی برای تیم ملی است.

نظری در ادامه عنوان کرد: من به مدت 10سال همبازی شمسایی بودم و 2سال هم زیر نظر وی کار کردم . وحید شمسایی امتحانش را در مسابقات باشگاه‌های آسیا پس داده است و توانایی اداره تیم ملی فوتسال را دارد، به هر حال باید ببینیم مسئولان چه تصمیمی  در این خصوص می‌گیرند.

وی در مورد بازگشتش به تیم ملی فوتسال بیان کرد: بعد از یکسال به تیم ملی دعوت شدم ، بر این اساس تمام هم و غم این است که به تیم ملی کمک کنم، همچنین برخی از دوستان تمایل نداشتند که من در تیم ملی باشم اما اکنون با تمام کارشکنی ها به تیم ملی دعوت شدم و از این بابت خوشحال هستم.

وی درباره حریفان تیم ملی فوتسال در رقابت‌های آسیایی تصریح کرد: ما کار سختی مقابل تیم‌های قدرتمند ،ازبکستان و تایلند داریم، تا جایی که اطلاع دارم تیم ملی فوتسال ازبکستان از ماه‌ها پیش اردوی تدارکاتی برپا کرده است و خود را آماده بازی‌های آسیایی می‌کند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال عنوان کرد: تجربه بازی با تیم‌های باشگاهی ژاپن ، تایلند و ازبکستان را در جام باشگاه‌های آسیا دارم، آنها در این بازی‌ها قدرتمند بودند. به هر حال ما زمان را از دست دادیم اما با انتخاب شایسته‌ترین مربی می‌توانیم خودمان را به تیم‌های دیگر برسانیم.

وی در پاسخ به این سئوال که نفرات تیم ملی را چه کسی انتخاب کرده است؟ بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم افتخاری از وحید شسمایی به علت شناختش از وضعیت کامل لیگ فوتسال خواست که لیستی برای تیم ملی تهیه کند. به هر حال اینکه هنوز شمسایی سمتی ندارد برای تیم ملی فوتسال اتفاق ناگواری است.

نظری بیان کرد: به نظرم مسئولان تکلیف شمسایی را در تیم ملی فوتسال را باید زودتر مشخص کنند تا وی بتواند تیم ملی را برای بازی‌های آسیایی آماده کند.

دروازه‌بان ملی پوش فوتسال در مورد شایعه‌های ایجاد شده نسبت به تعداد زیاد بازیکنان تاسیسات دریایی در تیم ملی گفت: تیم تاسیسات دریایی برای شرکت در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا بازیکنان ملی‌پوش زیادی به خدمت گرفت، بر این اساس تیم پرستاره‌ای داریم. به نظرم هر مربی که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد بازیکنان زیادی از تاسیسات به تیم ملی دعوت می‌کند.

وی درباره اهداف تیم ملی فوتسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: قهرمانی در آسیا جزو اهدافمان است، به هرحال تیم ملی فوتسال ایزان قهرمان بلامنازع آسیا است و مسئولان‌ زودترباید سرمربی را انتخاب کنند تا زمان را از دست ندهیم.

وی در مورد اینکه ارزیابی‌اش نسبت به مربیان خارجی تصریح کرد: اگر مربی خارجی قرار است هدایت تیم ملی فوتسال را بر عهده بگیرد سطح فنی‌اش از فوتسال ایران باید بیشتر باشد، مربی خارجی درجه چندم به درد فوتسال نمی‌خورد. همچنین ما در داخل ایران مربیان خوبی از جمله شمس،وحید شمسایی، افضلی، خوراکچی و لک را داریم که با انتخاب یکی از آنها میتوانیم در آسیا به موفقیت برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی برای مسابقات آسیایی باقی نمانده است، بر این اساس سرمربی جدید تمام تمرکزش رابرای قهرمانی فوتسال ایران در آُسیا باید بگذارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شمسایی ، فوتسال ، معتقدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار