بغض فرش آرا در اصفهان ترکید

پیکارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در نهایت جذابیت پیگیری شد و تیم تاسیسات دریایی تهران موفق شد با برتری مقابل دبیری تبریز صدر جدول را در اختیار خود نگه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فووتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار همزمان در هفت شهر مختلف پیگیری شد.

کاشی نیلو اصفهان ۲- فرش آرا مشهد۴

گلزنان: ابراهیم حسینی و محسن مومنی (کاشی نیلو)، جید خزایی ۲ و هادی احمدی و مسعود سعادتی (فرش آرا)

تیم فوتسال فرش آرای مشهد که در پایان هفته ششم عمیقا بحران را در نزدیکی خود حس می کرد، در دیدار خارج از خانه خود مقابل کاشی نیلو محکوم به تلاش برای برتری بود در طرف مقابل تیم خوب کاشی نیلو هم در خانه به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نداده تا کار فرشی ها سخت شود. اما شاگردان مرتضایی بازی را خیلی خوب آغاز کردند و توانستند با نتیجه ۲ بر صفر به زختکن بروند. در حالی که مشهدی ها به فکر جشن اولین برد خارج از خانه خود بودند، شاگردان رضا صارقی به خوبی به بازی برگشتند و کار را به تساوی کشاندند تا فرش آرایی ها بار دیگر برای جدا شدن از انتهای جدول تلاش کرده و در نهایت موفق شدند با زدن دو گل دیگر به هفته ها ناکامی خود پایان داده و چند پله در جدول رده بندی صعود کنند.

میثاق تهران ۴ – حفاری اهواز ۴

گلزنان: محسن فرهمند ۲ و مجید حاجی بنده و گل بخودی(میثاق) ، محمد صفری ۲ و فرهاد توکلی و علیرضا رفیعی (حفاری )

تیم های خوب و فنی حفاری اهواز و میثاق تهران در هفته هفتم در ورزشگاه منطقه یازده تهران به مصاف هم رفتند . این دیدار سرشار از حساسیت و فراز و نشیب بود و حساسیت آن تا ثانیه پایانی حفظ شد. در این بازی خطاهای زیاد حفاری ها کار دستشان داد و آنها ۱۴ دقیقه پایانی نیمه اول را با محدودیت خطایی بازی کردند و فشار بازیکنان میثاق در نهایت آنها را مجاب به انجام خطا کرد تا بازی در نیمه اول با حساب سه دو به سود میثاق میزبان به پایان برسد. اما با شروع نیمه دوم تیم حفاری دو بار گلزنی کرد تا در استانه برتری قرار گیرد ولی این هم پابان کار نبود و بار دیگر شاگردان رضا لک با گلزنی مجید حاجی بنده به بازی برگشتند و توانستند کار را با نتیجه تساوی ۴-۴ به پایان برسانند.



**تحقیر دبیری و یاسین پیشرو توسط تاسیسات و مقاومت


تاسیسات دریایی تهران ۷ – دبیری تبریز یک

گلزنان: وحید شمسایی ۲ و سعید احمدعباسی و علی اصغر حسن زاده و حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی و محسن منتظمی (تاسیسات) ، افشین سپه (دبیری)

دربی قهرمانان دو فصل اخیر، دوستان مصاحبه ای و رقبای پشت پرده با برتری وحید شمسایی به پایان رسید. در هفته هفتم تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در دیداری پرحاشیه تیم دبیری تبریز را تحقیر کرد و با ۷ گل به خانه بازگرداند. تاسیساتی ها در این دیدار پر حاشیه خیلی برتر از دبیری بودند و در نهایت هم شمسایی با هفت گل حق دوستی را به خوبی به جا اورد تا نشان دهد در کسب نتیجه به هیچ چیزی جز موفقیت تیمش نمی اندیشد. دبیری ها برای چندمین بار از زمان حضور اصغری مقدم با نتایج پرگل تحقیر شده اند و این مسئله چیزی جز ضعف کادر فنی تیم را نشان نمی دهد که در مقاطعی از بازی شیرازه تیم از هم می پاشد و به نظر می رسد دبیری ها باید هرچه سریع تر درمانی برای این مشکل خود بیابند.



منصوری قرچک ۶ – گیتی پسند اصفهان ۶

 تساوی عجیب در قرچک با گلزنی دروازبان


گلزنان: محمد طاهری ۳ و مجید لطیفی و سیدعلی کیایی و مسعود محمدی (منصوری )، مهدی جاوید ۳ و سعید تقی زاده و سعید افشار و مهران عالیقدر (گیتی پسند)

دیدار حساس و همیشه جذاب دو قدرت سالهای نه چندان دور فوتسال ایران که همواره با کری خوانی های تماشاگران و بازیکنان دو تیم همراه است در هفته هفتم با نتیجه عجیب شش بر شش مساوی به پایان رسید. تیم منصوری قرچک این بازی را بسیار عالی آغاز کرد و با برتری سه بر صفر به رختکن رفت. در حالی که قرچکی ها در خانه کار را تمام شده می دانستند شاگردان خوراکچی به شکلی فوق العاده به بازی بازگشتند و با شش گل در یک قدمی برد قرار گرفتند. اما این اختلاف سه گله هم نتیجه نهایی نبود و این بار منصوری ها با حمایت هواداران خود بازی را از آن خود کرده و در نهایت با گل ثانیه پایانی مسعود محمدی گلر جوان خود به نتیجه ۶-۶ و یک امتیاز دلچسب رسیدند.


یاسین پیشرو قم ۲ – مقاومت کرج ۸

گلزنان: علیرضا وفایی و ناصر اطمینان (یاسین پیشرو)، نادر حنیفی ۲ و رحمان سارانی ۲ و حمید کاهبنده و سید ابوالفضل حسینی و رحیم سعیدی نیا و مهرداد قنبرزاده (مقاومت)

عجیب ترین و دور از ذهن ترین نتیجه هفته هفتم را باید برد هشت دو مقاوتی ها برابر یاسین پیشرو قم دانست. تیم متمول و پرمهره یاسین پیشرو در جنگی نابرابر به مصاف سربازان کرجی رفت. یاسینی ها که مدتها بود در نوار موفقیت گام برمیداشتند در این هفته هیچ شکی در شکست مقاومت نداشته و با اطمینان وارد زمین شدند و همین مسئله کار دست آنها داد و تیم مقاومت که در هفته اول گیتی پسند را در اصفهان برده بود بار دیگر غول کشی کرد و تیم یاسین را با نتیجه عجیب ولی واقعی ۸-۲ شکست داد. شاگردان فلاح در این دیدار نیمه اول را با برتری ۴ بر صفر به پایان برده بودند و در نیمه دوم هم توانستند در ضدحملات به خوبی به قمی ها ضربه زده و به سه امتیاز فراموش نشدنی دست یابند.

مس سونگون ورزقان ۴ – آذرخش بندرعباس یک

گلزنان: حسین طیبی ۲ و مسلم رستمی ها و بهزاد میری زاده و بابک نصیری (مس)، بهزاد میری زاده (آذرخش )

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دیدار با تیم تازه وارد اذرخش کار سختی برای برتری نداشت و با گل زودهنگام بابک نصیری تیم تدافعی آذرخش را مجبور به هجوم کرد. شاگردان روزپیکر در تلاش برای زدن گل مساوی ناکام بودند و با پذیرفتن گلهای بعدی سه امتیاز بازی را به حریف پرخرج خود واگذار کردند.

فردوسی مشهد ۴ – شهروند ساری یک

گلزنان: ابراهیم حاجتی ۲ و ناصر عجم و جواد غدیری (فردوسی )، ایمان احمدی (شهروند)

در یکی پرگل ترین هفته های فوتسال ایران در چند سال اخیر تیم فردوسی مشهد هم موفق شد با حساب چهار یک از سد شهروند بگذرد. این دیدار که تا دقایق پایانی نیمه اول بدون گل بود با استفاده به موقع فردوسی ها از سیستم پاورپلی با گل حاجتی به سود میزبان در نیمه اول خاتمه یافت. اما در نیمه دوم فردوسی ها باز هم برتری خود را به حریف دیکته کردند تا شکست هفته گذشته خود در خانه آذرخش را به فراموشی بسپارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار