ترابیان : هنوز شمسایی را به کمیته فنی معرفی نکرده‌اند/ انتشار لیست فوتسالیست‌ها غیر منطقی است

رئیس کمیته فدراسیون فوتبال گفت: با وجود اینکه این روزها نام شمسایی را زیاد می‌شنویم اما مسئولان وی را به عنوان سرمربی به ما معرفی نکرده‌اند.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   بیان کرد: درحال حاضر شمسایی تنها گزینه کمیته فوتسال برای سرمربیگری تیم‌ملی است که نامش را می‌شنویم اما تاکنون شمسایی از سوی مسئولین برای بررسی شرایطش به کمیته فنی معرفی نشده است. این در حالیست که قرار بود پس از انتخاب سرمربی، شخص‌ مورد نظر برای تعیین صلاحیت در کمیته فنی حضور یابد.

وی افزود: با انتخاب شمسایی  به عنوان سرمربی تیم ملی مخالفتی ندارم زیرا مسئولان با در نظر گرفتن شرایط و با توجه به زمان کمی که در دست داریم، مجبور به انتخاب نشده‌اند اما با این موضوع که شمسایی به صورت همزمان در تیم ملی و یک تیم باشگاهی حضور پیدا کند مخالفم. 

قانون باید برای همه یکسان اجرا شود و در صورت دادن این امتیاز به شمسایی حق، ناحق می‌شود زیرا در دوره‌های قبل نیز افراد مجبور به انتخاب فعالیت در تیم باشگاهی یا ملی بوده‌اند.

ترابیان در خصوص اسامی ملی‌پوشان فوتسال که روز گذشته اعلام شد، بیان داشت: تنظیم این لیست و انتشار آن غیر منطقی است. وقتی کسی مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفته و نظر فنی در مورد آن اعمال نمی‌شود پس نباید لیستی منتشر شود. شاید مسئولان کمیته فوتسال بازیکنان را انتخاب کرده‌اند اما در این صورت نیز کار درستی انجام شده و شبهاتی را به وجود آورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار