خاکپور: هدف ما رسیدن به هماهنگی بیشتر است

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: هدف اصلی تیم امید از برگزاری اردو رسیدن به هماهنگی بیشتر و القای افکار تیمی و گروهی بر بازیکنان است.

 محمد خاکپور  در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری اردوی هلند گفت: خوشبختانه با تلاش مدیریت تیم ملی امید شرایط لازم برای برپایی این اردو فراهم شد و تیم امید بدون کوچکترین مشکلی به محل برگزاری اردو رسید.

خاکپور افزود: امکانات خوبی از جمله پنج زمین تمرین با کیفیت، سالن بدنسازی حرفه‌ای، پیشرفته و استخر در اختیار تیم امید قرار گرفته تا بدون کوچکترین دغدغه‌ای تمرینات آماده‌سازی خودمان را برگزار کنیم.

سرمربی تیم امید ادامه داد: ضمن اینکه محل اسکان و بحث تغذیه‌ای بازیکنان نیز به طور کامل رضایت‌بخش است که بابت فراهم شدن تمامی  این امکانات باید از کاشانی تشکر کنم.

وی در خصوص هدف برگزاری این اردو اظهار کرد: هدف اصلی ما هماهنگی بیشتر و القای افکار تیمی و گروهی به بازیکنان است. ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی که برگزار خواهیم کرد به کسب تجربه و مشخص‌شدن نقاط ضعف و قوت تیم ما کمک خواهد کرد و اعضای کادر فنی تیم امید نهایت تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا نتیجه دلخواه را از برگزاری این اردو بگیریم.

خاکپور، در خصوص عدم حضور برخی بازیکنان تیم امید که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند در اردوی هلند گفت: از ابتدای کار هم موضوع ما این بود که اولویت با بازی‌های رسمی است و همچنان موضع‌گیری را داریم. حضور چند بازیکن امید تیم ملی بزرگسالان نشان از توانایی و پتانسیل بالای امید دارد و برای تمامی این بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار