اخبار داغ باشگاه استقلال+ مصاحبه

بحث ریوالدو و از مهم‌ترین سوژه‌های روز آبی‌پوشان پایتخت است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها ریوالدو و باربوسا، دسوزا بازیکن برزیلی آبی‌پوشان پایتخت که در آخرین روزهای تیر سال جاری به استقلال پیوسته است.

نتوانسته آن طور که باید از لحاظ بدنی به شرایط مطلوبی برسد چرا که این بازیکن یک سال از میادین فوتبال دور بوده است، اما به یک باره وی با آوردن بهانه پول و اینکه تمام طلبش را از استقلال دریافت نکرده و مشکل مسکن دارد سر ناسازگاری با مسئولان استقلال را برداشته و مدت هاست که او در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود.

صبح امروز نیز این بازیکن در تمرینات گروهی تیم شرکت نکرد.

ریوالدو در حالی مدعی شده که پول خرید شیرخشک برای فرزندش را ندارد که چیزی حدود 80 هزار دلار تاکنون دریافت کرده و شما چیزی حدود 25 هزار دلار دیگر از استقلال طلب دارد.

این مساله را مسئولان استقلال نیز تایید و اعلام کردند که مبلغ 80 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کرده‌اند. البته اتفاق‌افتادن این مشکلات به حامی مالی هم بر می‌گردد؛ چرا که اگرحامی مالی به تعهدات خود عمل کرده بود این اتفاقات رخ نداد در حال حاضر به نظر می‌رسد که این بازیکن خواهان جدایی از استقلال شده و مشخص نیست تکلیف پولی که مسئولان باشگاه استقلال به او پرداخت کرده‌اند چه خواهد شد؟

احتمال دارد که باشگاه استقلال نسبت به مسائل پیش آمده برخورد جدی‌ای با این بازیکن داشته باشد و به دلیل بی‌انضباطی‌هایش مبلغ قابل توجهی را از قرارداد وی کم کند.

از طرفی دیگر گفته می‌شود  که بازیکنان و کادر فنی استقلال از کیفیت پیراهن‌هایی که باشگاه به آنها می‌دهد راضی نیستند و مدام در تمرینات، هتل  و اردوها نسبت به این مساله اعتراض می‌کنند. شنیده می‌شود که قرار است لباس‌های مارک و اصل به دست باشگاه برسد تا از این رو در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار بگیرد.

همچنین طبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی گفته می‌شود که فرزاد مجیدی نیز نسبت به این مساله اعتراض داشته است.

بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت ریوالدو باربوسا گفت: در هر صورت این بازیکن تقاضای انصراف از حضور در استقلال را به باشگاه  اعلام کرده اما باید وضعیت این بازیکن را با توجه به پولی که در ابتدای فصل گرفته و با درنظر گرفتن نظر نهایی سرمربی رسیدگی و مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: به طور حتم وضعیت نهایی ریوالدو باربوسا طی یکی، دو روز آینده مشخص خواهد شد.

افشارزاده در مورد اینکه گفته می‌شود، لباس‌های استقلال تقلبی است افزود: به هیچ عنوان تقلبی‌بودن لباس‌های استقلال صحت ندارد مواردی  که گفته می‌شود کذب‌ محض است. تنها مشکلی که در لباس‌های استقلال  وجود داشت آن هم سایز‌بندی آنها بود که در حال حاضر این مشکل از سوی مسئولان مربوطه حل‌و‌فصل شده است بنابراین هیچ‌گونه صحبتی در خصوص اینکه گفته می‌شود لباس‌ها اصل نیست وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی نظری
۲۰:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
خسته نباشید واقعا عجب خبر داغی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
با سلام من نزدیک سی پنج ساله هوادارتیم استقلالم نمیدونم چراوقتی بازیکن خارجی میگیریم چشم بسته عمل مبکنیم اگه اشتباه نکنم ازخارجی ها یکی جانواریوخوب بودیکی هم سامویل.تروخدا دقت کنیدموقع خریدهم پول مون هدر میره هم جای ی جوون ایرانی گرفته میشه وقتی هم کار به فیغا وشکایت کشیده میشه مابازند ه ایم
-
شنتیا استقلال بارسلونا
۲۰:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
حالا این اخبار کجاش داغ بود................خخخخخخخخخخ
آخرین اخبار