قایم باشک کمیته فوتسال در روزهای سرنوشت ساز

در روزهایی که زمان برای تیم ملی فوتسال حکم طلا را دارد، مسئولان کمیته فوتسال گزینه خود را پشت‌پرده قایم کرده‌اند تا واکنش‌ها را ببینند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،    پس از مدتها سکوت، سردر گمی و بلاتکلیفی در کمیته فوتسال، در خصوص تیم ملی کشورمان سرانجام نام آشنا و قابل پیش‌بینی وحید شمسایی برای هدایت این تیم به گوش رسید. این در حالیست که مسئولان وارد فاز جدیدی از بازی شده‌اند و با سر زبان انداختن این نام قبل از اعلام رسمی به بررسی بازخوردها پرداخته‌اند.

البته اگر این مسئله را با رئیس کمیته فوتسال که در سکوت محض است و تنها با یک رسانه صحبت می‌کند، در میان بگذاریم به طور حتم تکذیب می‌کند، اما پس از گذشت تمام دوران مدیریت وی و اتفاقات رخ داده در این سال ها با رفتارهای افتخاری آشنا شده‌ایم، تا چنین ذهنیتی پیدا کنیم.

وحید شمسایی خوب یا بد، نوید پایان روزهای بلاتکلیفی فوتسال است با اینکه با مرور صحبت‌های ضد و نقیض مسئولان کمبته فوتسال این انتخاب را از سر اجبار و یا چه بسا ترس می‌‌دانیم اما دل‌خوش شدیم، با وجود انتخاب شمسایی به عنوان سرمربی البته به صورت غیر رسمی هنوز فوتسال کشور  به آرامش نرسیده است. زیرا مسئولان از ثمرات این انتخاب اطمینان ندارند و امروز و فردا می‌کنند.

با اینکه جلساتی با شمسایی پشت درهای بسته برگزار می‌شود، اما نتیجه‌ای که استارت تمرین تیم ملی را بزند، نمی‌شونیم تا این بار از بازی میدان ورزشی دلگیر شویم. شاید هنوز هم مسئولان بر سر گزینه سرمربی‌گری اختلاف دارند که شاهد این روزها هستیم اما با در نظر گرفتن چنین موضوعی باید لجبازی در کار باشد پس از به زبان افتادن نام شمسایی بلافاصله لیستی از ملی‌پوشان منتشر می‌شود. که کسی هم مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد.

جالب اینجاست که در این لیست 25 نفره نام 10 بازیکن تیم تاسیسات دریایی به چشم می‌خورد که با سرمربی‌گری شمسایی در لیگ برتر فعالیت دارند، در این میان نام مصطفی نظری در این لیست تمام شک و شبهات را برای سرمربی‌گیری کنار می‌زند تا مهره قرمز فوتسال که توسط خسوس پذیرفته نشد دوباره در تیم ملی حضور یابد حضور کشاورز نیز که در سال گذشته به دلایل  متعددی از قبیل مصدومیت، بالارفتن سن و حضور در تیم باشگاهی به تیم ملی دعوت نشد مهر تاییدی برای قرارداد رسمی شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی است.

کاش مسئولان می‌دانستند که هر تقسیمی تبعات مخالفانی دارد و خوب می‌شد که بلاتکلیفی را به حتی تقسیم نادرست ترجیح ندهند.

چرا باید شمسایی را پشت پرده تیم ملی نگه دارند  و با علاقمندان قایم موشک بازی کنند تا ترس‌شان برای معرفی سرمربی بریزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار