سرمربی سابق میثاق گفت: به دلیل مشکلات به وجود آمده از میثاق جدا شدم و این مسئله ربطی به تیم ملی ندارد.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات هفته اخیر در تیم میثاق تهران اظهار داشت: با توجه به اتفاقات هفته های اخیر در تیم میثاق و تعطیلی تمرینات، به علت اعتراض بازیکنان، احساس کردم که دیگر قادر به انجام کاری در این تیم نخواهم بود. به همین دلیل دوشنبه هفته گذشته انصراف خود را از هدایت این تیم اعلام کردم.

لک در ادامه گفت: در دو سال اخیر با شرایط نا مساعد میثاق ساختم و همه چیز را تحمل کردم. اما علی رغم تمام وعده و وعیدهای حتی یک گام در جهت سامان دادن تیم از سوی مدیران برداشته نشد و من هم با این شرایط نمیتوانم کار کنم. البته فکر نمی کنم که خلیلی با استعفایم موافقت کند تا پنج شنبه هم بازگشتم امیدوار بود و در همین راستا صحبت هایی باهم داشتیم به اصرار وی باز هم به بازگشت فکر کردم. اما دست آخر در همان روز تصمیم نهایی ام را اعلام کردم تا میثاق هم هر چه سریع تر فکری به حال خود کند. فکر می کنم با چنین شرایطی شاید این تیم تهرانی با سرمربی دیگری قادر به نتیجه گیری باشد. اما من نمی توانم.

وی در خصوص اینکه پیشنهادی از تیم دیگری داشته باشد اظهار داشت: هیچ پیشنهادی نداشتم و فقط برای اینکه کار منطقی انجام دهیم، انصراف و استعفای خود را اعلام کرده ام و چشم به سرمربیگری تیم مدیگری نداشتم و ندارم. سابقه ام نشان می دهد که من دنبال چنین کارهایی نیستم.

وی در خصوص حضور نام وی در لیست سرمربیگری تیم ملی افزود: من هیچ اطلاعی ندارم و به خاطر این مسئله نیز از تیم جدا نشدم. اگر من چنین شخصیتی داشته باشم نباید برای تیم ملی انتخاب شوم، زیراتعهد کاری ندارم.


انتهای پیام
برچسب ها: فوتسال ، لک ، میثاق ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار