لک از تیم فوتسال تهرانی جدا می شود؟/ غیبت رضا لک در تمرین میتاق

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در اعتراض به محقق نشدن وعده های باشگاه، در تمرین امروز این تیم حضور نیافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم میثاق تهران به عنوان یکی از نمایندگان استان تهران در لیگ برتر از ابتدای فصل و حتی پیشتر و از فصل گذشته با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کرد و تا مرز فروش و انتقال امتیاز هم پیش رفت، که در آخر با تلاش خلیلی و لک در لیگ برتر ماندنی شد.

میثاقی ها که دو – سه بازیکن کلیدی خود را به دلیل همین مشکلات مالی از دست داده بودند، در حالی پای به مسابقات گذاشتند که نتوانستند به آن صورت بازیکنی جذب کنند و حتی بدون برگزاری تمرین ابتدای فصل به قرچک رفته و وارد مسابقات لیگ برتر شدند.

میثاقی ها در هفت هفته گذشته شگفتی ساز بودند و در حالی که در اکثر رقابتها با حداکثر شش بازیکن مقابل حریفان قرار می گرفتند توانستند نتایج درخشانی کسب کنند. از برتری در قرچک و شکست نماینده قم تا تساوی مقابل شاگردان شمسایی در تهران که آنها را به تنها تیمی تا بدین جای فصل تبدیل کرده که از تاسیسات دریایی امتیاز گرفته اند.

اما این نتایج که حاصل تلاش مضاعف بازیکنان و کادر فنی بوده تنها به سرپوشی برای مشکلات این تیم تبدیل شده است و حالا با گذشت هفت هفته این مشکلات سرباز زده و قابل سرپوشانی نیست. از هفته گذشته حسین سلطانی بازیکن باسابقه و کاپیتان این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته اش در تمرینات غایب بوده است. در هفته جاری هم دو جلسه از تمرینات به دلیل اعتصاب بازیکنان و عدم حضور در تمرین لغو گردیده است.

اما اخبار جدید پیرامون این تیم تهرانی حاکی از آن است که رضا لک سرمربی این تیم در تمرین امروز میثاق حاضر نشده تا با وجود بازگشت بازیکنان با تلاش خلیلی، حالا تمرینات این تیم بدون مربی باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لک ، فوتسال میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار