زور افتخاری به کمیته فنی نرسید/ لک برای سر مربیگری تیم ملی رقیب شمسایی شد

با کمرنگ شدن جربان سرمربیگری وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال یک گزینه ایرانی دیگر به لیست مورد نظر کمیته فنی اضافه شده است .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال با گذشت حدود هشت ماه از اخرین حضور رسمی خسوس به عنوان مربی ، همچنان ادامه دارد و ماجرا تبدیل به داستان هزار و یک شب شده است. لجبازی ها و اعمال نظرات شخصی از روز اول این انتخاب همواره مانند چوبی در میان چرخ تصمیم گیری مانع از به نتیجه رسیدن مذاکرات و از دست رفتن زمان شده است.

از رفت و آمد های خسوس گرفته تا کنکور و آزمون های آزمایشی شمسایی که با وجود قبولی به راحتی تکذیب شد. افتخاری که تا کنون مرد اول این انتخاب بوده در تمامی این مراحل تنها بوده چه در حمایت از خسوس، چه رد شمسایی و در اقدامی جالب وقتی از شمسایی هم حمایت کرد تنها ماند چرا که خودش تنهایی را دوست دارد. مدیری که از ابتدا گفته کمیته فنی را به رسمیت نمی شناسد حالا در حالی که به اجبار از مواضع خود پایین آمده و به شمسایی چراغ سبز داده بود بار دیگر در بزنگاه نهایی مغلوب شد چرا که فراموش کرده بود حضور همزمان شمسایی در باشگاه و تیم ملی برای کمیته فنی و حتی شخص کفاشیان پذیرفتنی نیست.

اما در جلسه تصمیم گیری نهایی در مورد شمسایی این مشکل پیش بینی نشده برای افتخاری، مانع از به کرسی نشستن حرفش شد تا بار دیگر این داستان ادامه داشته باشد و از نو نام خسوس و گزینه ایرانی مطرح گردد. اما با توجه به اینکه خسوس راه رفتن را به خوبی یاد گرفته و به نظر نمی رسد دیگر در ایران ماندنی باشد، باید به دنبال رمز گشایی برای یافتن نام مربی ایرانی به جز وحید شمسایی باشیم.

در این بین در اخبار خواندیم که تنها یک گزینه ایرانی مد نظر کمیته فنی است که دارای سابقه و افتخارات در لیگ بوده و سابقه حضور در تیم ملی را دارد که از بین هاشم زاده و رضا لک و ناظم الشریعه که سابقه دستیاری خسوس را دارند، باید به دنبال گزینه ایرانی تیم ملی بود. حضور هاشم زاده با توجه به عدم سابقه سرمربیگری در یک تیم منتفی است و بین دو گزینه دیگر رضا لک دارای افتخارات قابل قبولی است که توسط ناظم تجربه نشده اما حضور لک در تیم میثاق می تواند مانع از این اتفاق باشد.

ولی با توجه به غیبت لک در تمرینات تیم میثاق و جدایی احتمالی وی از این تیم تهرانی، می توان حدس زد این اتفاق در پی چراغ سبز کمیته فنی به این مربی صورت گرفته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، خسوس ، لک ، شمسایی ، افتخاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار