همکاری شمس و شمسایی در تیم ملی فوتسال

پیشنهاد افتخاری در غالب دو گروه مربیگری، شمسایی و شمس را به نیمکت تیم ملی نزدیک کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افتخاری رئیس کمیته فوتسال  پس از نا امیدی از بازگشت خسوس به ایران برای سر و سامان گرفتن تیم ملی تدبیری اندیشید.

موضوع از این قرار است که افتخاری دو گروه را برای هدایت تیم ملی در نظر گرفته و به کمیته فنی فوتسال معرفی کرده تا در مورد آنها تصمیم گیری شود اما در این میان وحید شمسایی که یکی از گزینه های سرمربیگری است در جریان کار ها قرار گرفته و تا حدودی با  بخشی از آن مخالف است.

در اولین کادر فنی مورد نظر افتخاری، حسین شمس به عنوان سرمربی، علی افضل در پست مربی، امیر فراشی مربی دورازه‌بانان و عباس ترابیان در سمت مدیر فنی تیم ملی فعالیت خواهند کرد.

در دومین لیست  نیز حسین شمس به عنوان مدیر فنی،وحید شمسایی سرمربی،ناظم الشریعه مربی، فراشی به عنوان مربی دروازه‌بانان حضور خواهند داشت.

 اعتراض وحید شمسایی به نفرات  حاضر دردومین لیست  است زیرا شمسایی حضور شمس به عنوان مدیر فنی و فراشی را به عنوان مربی دروازه‌بانان قبول ندارد و شرط کرده که برای حضور در تیم ملی به حسین شمس نیازی ندارد رضا ناصری و یا قهرمانی هم باید جانشین امیر فراشی شوند در این بین نیز امیر شمسایی سرپرستی تیم ملی را بر عهده گیرد.

گویا شمسایی اعلام کرده در صورت تمایل مسئولان به حضور حتمی  شمس در تیم ملی  بهتر است وی به عنوان سرمربی  فعالیت داشته باشد‌و حتی قول حمایت همه جانبه خود را نیز از شمس داده است.

 شنیده‌ها حاکی از آن است جلسه روز چهارشنبه وحید شمسایی و افتخاری به دلیل همین اختلاف نظرها بدون نتیجه مانده است تا امروز تصمیم نهایی در مورد کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان گرفته شود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار