افضل: پیشنهادی نشد اما تمایلی هم به گیتی پسند نداشتم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: قراردادی خوب و منطقی با مس دارم حتی اگر پیشنهاد داشتم ، بازگشتم به اصفهان محال بود.

افضل: پیشنهادی نشد اما تمایلی هم به گیتی پسند نداشتمعلی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شروع لیگ برتر فوتسال تصمیم درستی گرفتم و در اما و اگرهای اصفهان برای انتخاب سرمربی، پیشنهاد مس سونگون را پذیرفتم و با یک قرارداد خوب به تبریز آمدم، پشیمان نیستم و از اینکه با گروه مدیریت کاربلدی همکاری میکنم، خوشحالم و تا کنون با کسب نتایج ایده آل در جایگاه منطقی قرار داریم، وقتی همه چیز بر وفق مراد است و مشکلی دیده نمی شود دلیلی برای جدایی از مس وجود ندارد. از سوی دیگر جزو اخلاقیات من نیست که کاری را نیمه رها کنم من همیشه پیروز بوده ام و برای اول سدن مس بازیکنان را آماده می کنم.

وی افزود: زمان برکناری سرمربی گیتی پسند از مسوولان باشگاه اصفهانی پیشنهادی ندلشتم اما حتی تگر چنبن جریانی مطرح می شد به اصفهان باز نمیگشتم ، اگر تصمیم به کار با گیتی پیند گرفته بودم، ابتدای فصل تیم دیگری را انتخاب نمیکردم.

افضل در خصوص اردوی مس در اصفهان گفت: یک هفته در اصفهان اردو میزنیم و با سه تبم دیدارهای دوستانه ای برگزار می کنیم، رویاروییمان با رسالت کرمان حتمی است اما هنوز نام دو تیم دیگر مشخص تیست.

قصد داریم دراین اردو نقاط ضعف و قدرت خود را سنجیده و بنا بر الزلمات بازیکن جذب کنیم البته هم اکنون نیز ضعف در ترکیب را میدانم و به دلیل خط حنله قدرتمند جذی یک مهره عقب گیر را در دستور کار قرار داده ام.

انتهای پیام/
برچسب ها: افضل ، مس سونگون ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار