سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: نیاز شدیدی به بازیکن ندلشتم اما داشتن بازیکنان اخطاری در هفته های نخست، هدفم از جذب مهره بود.

علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: همکاری و اعتماد مدیران باشگاه در ابتدای فصل باعث شو که از نظر مهره های در ترکیب با مشکلی رو به رو نباشیم، همین امر در نیم فصل دستمان را باز گذاشت تا فصل نقل و انتقالات با انتخاب عجولانه شرکت نکنیم.
البته بازیکنان عقب گیری را برای جذب در نظر داستم و اسامی در اختیار باشگاه قرار گرفت اما دقت و احتیاط رقبا در فعالیت های میان فصلی مانع جذب بازیکن شد.
مس تیم کاملی است و قبل از شروع بازیها به صورت منطقی بازیکن برگزید پس اکنون نیاز شدیدی به جذب مهره نداریم، یکی از دلایلم برای تحویل لیست بازیکنان به باشگاه این بود که بازیکنان غقب گیر تیم اخطاری هستند و به همین دلیل دو هفته اول نیم فصل تیم آسیب پذیر می شود این در حالیست که تک تک امتیازات هفته های آینده ارزشمند است با این اوصاف جذب بازیکن بهترین راه بود اما حالا ضعف ها را با قدرت تکنیکی و تاکتیکی پوشش می دهیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار