افضل: تیم‌ها را با نام سرمربیان نخوانیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بیشتر دوستان رسانه ای، تیم را با نام سرمربی صدا می‌زنند در حالی که این ظلم به مسئولان باشگاه هاست.

علی افضل سرمربی فوتبال مس سونگون در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: اکثر دوستان رسانه ای و یا فوتسالی، تیم‌های حاضر در لیگ برتر را نام سرمربی می خوانند این در حالیست که اشخاص دیگری برای در تیم سرمایه گزارش و هزینه می‌کنند و این کار ظلمی در حق مدیران سرمایه گذاران است. امروز خواستم در ابتدای صحبت‌ها این موضوع را بیان کنم تا این اشتباه دیگر تکرار نشود. ما در لیگ تیم افضل تیم ناظم الشریعه و یا تیم شمسایی نداریم.

وی افزود: تیم مس در فصل جدید خوب ظاهر شده و تاکنون مشکلی در تمرینات نداشته‌ایم و امیدوارم روند بی حاشیه و حرفه‌ای تیم ادامه پیدا کند تا بتوانیم توانایی خود را به نمایش بگذاریم البته کار سختی در هفته دهم و مقابل کاشی نیلو خواهیم داشت زیرا استخوان بندی این تیم جوان است و مهره‌ها با انگیزه بازی می‌کنند تا توانایی تحت فشار قرار دادن هر تیمی را داشته باشند.

 کار تدافعی کاشی نیلو رقابتی پرفشار را ایجاد می‌کند اما در نهایت برای رسیدن به 3 امتیاز بازی و هدف بزرگمان محکوم به پیروزی هستیم.


افضل در پاسخ به این سوال که توانایی شکست دومین نماینده اصفهان را دارد یا نه ، بیان داشت: مقابل گیتی پسند یکی از بهترین بازی‌هایمان را به نمایش گذاشتیم که متأسفانه ختم به کسب امتیاز نشد، در هفته دهم نیز یکی از بازی‌های خوب خود را ارئه خواهیم داد تا به امتیاز کامل برسیم، این را گفتم تا بدانید برای من مسئله، رویارویی با تیم‌های اصفهان نیست، مس در مقابل هرتیم صدر یا قعر جدولی بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارد تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سرمربی تیم مس سونگون اظهار داشت: برای صحبت در خصوص قهرمان نیم فصل به زمان بیشتری نیاز است. زیرا پتانسیل موجود در لیگ و نزدیکی امتیاز‌ها امکان حدس زدن در خصوص قهرمان را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر تجربه در لیگ برتر نشان داده که تیمی با اختلاف امتیاز منطقی قهرمانی را از دست داده یا تیمی با فاصله زیاد از صدر جدول، توانسته عنوان قهرمانی را از آن خود کند. پس با در نظر گرفتن شرایط تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به هدف خود، قهرمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار