هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی با برتری مدعیان به پایان رسید که پنج بازیکن در مجموع شش بازی از زمین اخراج شدند.

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار همزمان در شهرهای مختلف وارد هفته ششم شد.

جمعه ۲۰ شهریور


میثاق تهران یک – گیتی پسند اصفهان ۴

گلزنان:‌محسن فرهمند (میثاق)، علی عابدین و مجتبی مریدی زاده و احمد اسماعیل پور و مهران عالیقدر (گیتی پسند)

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که رفته رفته با خوراکچی به شرایط خوبی رسیده در هفته نهم میهمان تیم میثاق تهران بود که بدون مربی و با مشکلات فراوان از زمان رفتن رضا لک تا کنون روز خوشی ندیده است. این دیدار مطابق انتظار با برتری کامل گیتی پسندی ها در هر دو نیمه همراه بود و این تیم در همان نیمه اول توانست با دو گل برتری راهی رختکن شود. در آغاز نیمه دوم میثاقی ها توسط فرهمند اختلاف را کم کردند اما گیتی پسند خیلی زود توسط کاپیتان خود یعنی اسماعیل پور به گل سوم دست یافت تا خیال خوراکچی از کسب سه امتیاز بیرون از خانه راحت باشد. در دقایق پایانی بازی هم عالیقدر با زدن گل جهارم این پیروزی را برای گیتی پسند شیرین تر کرد و بازی با همین نتیجه ۴-۱ به پایان رسید. در این بازی مهدی رضاییان از میثاق با کارت قرمز داور جریمه شد.

تاسیسات دریایی تهران ۲ – مقاومت البرزصفر

گلزنان: علی اصفر حسن زاده و قدرت بهادری (تاسیسات )

تیم های فوتسال تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز در حالی به مصاف هم می رفتند که دو دیدار قبلی آنها بدون پذیرفتن هیچ گلی از سوی تاسیسات به پایان رسیده بود و مقاومتی ها هرگز موفق به گلزنی شده باشند. در طرف مقابل در حالی که تیم قدرتمند تاسیسات مقابل مقاومتی ها امیدوار به زدن گلهای زیادی بود اما مقاومتی ها بار دیگر موفق شدند یک نیمه دروازه خود را بسته نگه دارند تا سومین نیمه بدون گل این دو تیم رقم بخورد.

اما تاسیساتی ها که راضی به این نتیجه نبودند نیمه دوم را با غافلگیری آغاز کردند و همان توپ اول را به تور مقاومتی ها چسباندند تا کمی این تیم جوان را از لاک دفاعی خارج کنند. پس از آن تاسیساتی ها به برتری خود در مالکیت توپ ادامه داده و توانستند به گل دوم برسند. تلاش مقاومت برای بازکردن دورازه تاسیسات برای سومین دیدار هم بی نتیجه ماند تا تاسیسات با این برد به صدرنشینی خود ادامه دهد.

فرش آرای مشهد ۳ – حفاری اهواز ۳

گلزنان:علی اسعدی و شهرام شریف زاده و سعید سروری (فرش آرا )،حسین فهیمی مقدم و علیرضا رفیعی و شهاب طالبی (حفاری)

تیم فوتسال فرش آرای مشهد که شروع نامناسبی در لیگ فوتسال داشت پس از گذر از دوران بحرانی خود به نظر می رسید به ساحل آرامش نزدیک شده و به دنبال بازگشت به نیمه بالایی جدول است. این تیم در هفته نهم میزبان تیم خوب حفاری بود که هفته گذشته تیم صدرنشین تاسیسات را متوقف کرده بود. جدال فنی این دو تیم نزدیک دنبال می شد اما این تیم حفاری بود که زهردار تر عمل کرده و در نیمه اول با دو گل برتری به رختکن رفت. اما فرش آرایی ها که راضی به باخت در خانه نبودند در نیمه دوم تیم متفاوتی بودند و با سه گل به خوبی به بازی بازگشتند تا این دیدارشان هم مانند دو هفته اخیر پرفراز و نشیب و با عقب افتادگی و جبران همراه باشد. در ادامه حفاری ها به دنبال زدن گل تساوی به سمت دروازه فرش آرا هجوم می آوردند تا در نهایت در لحظات پایانی توانستند بازی را به تساوی کشانده و یک امتیاز ارزشمند از مشهد سوغات بیاورند.

مس سونگون ورزقان ۷ – فردوسی مشهد۲

گلزنان: پاتریک وییرا ۳ و مرتضی عزتی ۲ و حسین طیبی و داسیلوا (مس )،‌ سعید مومنی (گل بخودی) و مصطفی طیبی(فردوسی)

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که علی رغم ادعای قهرمانی هنوز نتوانسته در حد و اندازه های مدعی ظاهر شود در هفته نهم میزبان فردوسی مشهد بود. فردوسی ها در نیمه اول این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتند و دو بار از میزبان متمول خود پیش افتادند اما هر بار بلو بازیکن برزیلی مس کار را به تساوی کشاند تا گل دقیقه پایانی حسین طیبی از نقطه پنالتی بازی را در نیمه اول به سود میزبان خاتمه دهد. در نیمه دوم شیرازه تیم مشهدی از هم پاشید و شاگردان افضل به سختی تیم فردوسی را تنبیه کردند و با نتیجه ۷-۲ به برتری رسیدند. در این نیمه ناصر عجم از تیم فردوسی و مسلم رستمی ها از تیم مس از زمین بازی اخراج شدند و می توان برزیلی های مس را مردان برتر میدان نامید.

منصوری قرچک ۳ – شهروند ساری۴

گلزنان:پیمان حفیظی و محمد طاهری و حمیدرضا پردگی (منصوری)، طاها مرتضوی ۲ و حمیدرضا ره انجام ۲ (شهروند)

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک پس از کسب چند نتیجه نه چندان مناسب در هفته های اخیر امروز به دنبال کسب سه امتیاز در خانه و مقابل تیم پایین جدولی شهروند ساری بود. اما شاگردان ابطحی در نیمه اول فراتر از سطح انتظار ظاهر شدند و توانستند با برتری دو بر صفر به رختکن بروند. با شروع دوم شاگردان داورزنی به دنبال جبران برآمدند و خیلی زود توسط پیمان حفیظی اختلاف را به حداقل رساندند در ادامه تیم منصوری با حمایت هوادارانش به حملات خود ادامه داد و توانست با گل محمد طاهری کار را به تساوی بکشاند. در دو دقیقه پایانی بازی پرتلاطمی را شاهد بودیم. ابتدا تیم شهروند از منصوری پیش افتاد که این گل به سرعت جبران شد تا بازی به تساوی سه بر سه برسد. اما در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، طاها مرتضوی تیر خلاص را بر پیکر منصوری ها وارد اورد تا سه امتیاز فراموش نشدنی را از خانه قرچکی ها به یغما ببرند.

کاشی نیلو اصفهان ۳ – دبیری تبریز ۴

گلزنان:حسن لولاکی و مسعود فلاحی و حمیدرضا فلاحی (کاشی نیلو)،فرهاد فخیم ۳ و بابک اکبری (دبیری)

دیدار تیم های کاشی نیلو اصفهان و دبیری تبریز آخرین دیدار امروز هفته نهم بود که در ورزشگاه گل نرگس اصفهان برگزار می شد. در این دیدار با وجود مالکیت بیشتر تبریزی ها، کاشی نیلو بود که گل اول را به ثمر رساند اما این گل در نیمه اول با سه گل از جانب دبیری ها پاسخ داده شد. اما در آخرین دقیقه نیمه اول بابک اکبری از دبیری با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد تا اصفهانی ها به گل دوم برسند و برای ادامه رقابت در نیمه دوم امیدوار شوند. تیم کاشی نیلو که کسب تساوی را در یک قدمی خود مشاهده می کرد در نیمه دوم بیشتر مالک تو‍ بود اما با اخراج مومنی کار برای این تیم سخت شد تا فخیم بار دیگر گلزنی کرده و خیال تبریزی ها را راحت کند. اما در حالی که تا دقیقه ۳۹ دبیری با نتیجه ۴-۲ پیش بود، اشتباه فخیم یک پنالتی را به کاشی نیلو تقدیم کرد تا با گلزنی یوسفی ده ثانیه پایانی حساس شود. در این لحظات دبیری ها به شکلی عجیب نتوانستند بازی را اداره کنند و با خطای شش پنالتی نقطه دوم را به حریف تقدیم کردند. اما کاشی نیلویی ها این هدیه تبریزی ها را قدر ندانسته و توپ را به اوت زدند تا در نهایت دبیری برنده این دیدار جذاب باشد.

یکشنبه ۲۲ شهریور

یاسین پیشرو قم – آذرخش بندرعباس

آخرین دیدار هفته نهم را تیم های یاسین پیشرو و آذرخش با و روز تاخیر در روز یکشنبه برگزار می کنند. این دیدار به دلیل حضور یاسین پیشرو در اردوی قطر دو روز دیرتر برگزار می شود که خانه فوتسال به صورت زنده آن را از ساعت ۱۷ روز یکشنبه گزارش می کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار