سرمربی تیم ملی فوتیال گفت: برنامه های کاملم برای تیم ملی را در کنفرانس مطبوعاتی فدراسیون، شرح می دهم.

محمد ناظم‌الشریعه پس از انتصابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: می‌خواهیم با تعامل با تمام مربیان دیگر، کارمان را در تیم ملی پیش ببریم، من نماینده تمام مربیانی هستم که در فوتسال زحمت می‌کشند.

سرمربی جدید تیم ملی ادامه داد: متاسفانه از این هفته مسابقات لیگ هر پنج روز یکبار برگزار می‌شود. ما نمی‌توانیم به خاطر تیم ملی از الان به باشگاه‌ها لطمه بزنیم و اردوهای هفتگی برگزار کنیم. برای همین چند روز مانده تا شروع دیدار تدارکاتی با روسیه، اردوی تیم ملی را تشکیل می‌دهیم. هرچند کار سختی داریم اما مقابل روسیه بازی آبرومندی را برگزار کنیم.

ناظم الشریعه افزود: من از همه معذرت می‌خواهم ولی باید بگویم یک لیست ۱۸ نفره را بعد از مسابقات این هفته لیگ اعلام می‌کنم و کار را با همین بازیکنان شروع خواهیم کرد.

وی درباره اردوهای تیم ملی فوتسال، تاکید کرد: اردوی تیم ملی قبل از بازی با روسیه در تاریخ ۱۴ مهرماه آغاز می‌شود و روزهای هجدهم و نوزدهم به مصاف روسیه خواهیم رفت. بعد از آن بازیکنان دو روز استراحت می‌کنند و از بیست و یکم تا بیست و ششم برای بازی با ایتالیا اردوی دیگری را تشکیل می‌دهیم و سپس عازم این کشور خواهیم شد و احتمالا در تاریخ ۳۰ مهرماه به ایران بر می‌گردیم. و تمام این ها به شکلی است که منافع باشگاه ها به خطر نیفتد.

سرمربی تیم ملی گفت: هیچکس از ایران چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهد. مگر می‌شود به چیزی جز قهرمانی برای ایران فکر کرد؟ ولی هیچکس به شرایط و زمان کمی هم که داریم نگاه نمی‌کند. به هر حال کار در این وضعیت سخت است ولی تلاش می‌کنم با کمک سایر مربیان در لیگ و همکارانم در تیم ملی، کار را جلو ببریم. من به جایی قول قهرمانی نداده‌ام ولی همانطور که گفتم تمام تلاشمان در همین راستا خواهد بود.

ناظم الشریعه در انتها گفت: اطلاعات کامل مربوط به برنامه هایم برای تیم ملی و ادامه راه ، را در کنفرانس مطبوعاتی که فدراسیون تشکیل می دهد را به اطلاع عموم می رسانیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار