6 ماه در انتظار مرد اسپانیایی هنر مردان بی ثبات

خسوس می‌آید خسوس نمی‌آید یک گزینه زیر سرمان است اما خسوس می‌آید و شاید مرد اسپانیایی نیاید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از اسفند ماه سال گذشته که قرار داد خسوس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به پایان رسید،‌ این رشته ورزشی در سطح ملی با مشکل، حاشیه و بلاتکلیفی رو به رو است تا به دلیل بی درایتی مسئولان کمیته فوتسال حاضر شویم، این مربی خارجی سالخورده را روی چشم خود قرار دهیم تا لااقل اردوها منظم و بدون لباس شخصی‌های مربیان و بازیکنان انجام شود.

 زمانیکه تیم ملی در جام جهانی بدترین نتیجه را کسب کرد و با نظر مسئولان رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم برکنار شدند دلمان خوش بود که قرار است روزهای خوبی برسد اما وقتی مدیر فنی همان تیمی که به دلیل ضعف فنی از رقابت‌ها کنار رفت، گزینه سرمربیگری‌ فوتسال کشورمان شد خورده گرفتیم که غریب نوازی می‌کنیم و معطل بودیم بهانه‌ای دست بدهد و افراد خاصی از سمت‌های خود کنار روند و جای برای دیگر افراد باز شود جالب این جاست که این تغیر و تحولات به درد همه خورد اما گره‌ای از مشکلات فوتسال در سطح عالی باز نکرد در این مدت خسوس همیشه حمایت‌های همه جانبه آقای رئیس را در کنار خود داشت، تا کسی نتواند از گل نازکتر بگوید در صورت پیشامد چنین موضوعی هم فرد معترض یا منتقد در لیست سیاه افتخاری قرار می‌گرفت تا دیگر نتواند ادعایی داشته باشد.

قبول داریم که یکی از مهمترین‌ ویژگی‌های یک مدیر پایبندی به تصمیمات و انتخاباتش است اما حمایت کورکورانه هم درست نیست.

 مگر می‌شود یک فرد همیشه کارهای درستی انجام دهد که خسوس این طور باشد؟ مگر می‌شود یک رئیس همیشه از عملکرد افرادش رضایت داشته باشد، که افتخاری داشت؟ هرچه گفتیم افتخاری گوش‌هایش را گرفت و رودرویمان‌ ایستاد تا خسوس باورش شد پروفسور است و از سر فوتسال ایران زیادتر، در ادامه نیز خسوس مربی پروازی شد تا مشکلات آغاز شود، ادامه این موضوع باعث شد سرمربی تیم ملی چشم در چشم حامی خود باشد به تقاضاهای‌ وی جواب منفی دهد و از ادامه همکاری با ایران سرباز زنده  هرچه‌ که با وجود جواب منفی خسوس، افتخاری برای فرار از روی کار آمدن شمسایی به قول خودش تا آخرین لحظه مذاکراتش را با این مربی اسپانیایی ادامه داد اما نمی‌دانیم در این میان چه حرفی رد و بدل شد که رئیس به یک باره جبهه‌ عوض کرد و به تعریف و تمجید از شمسایی و مرور تالار افتخارات این مربی بازیکن‌ داخلی پرداخت.

 در تمام مدتی که کمیته فوتسال در سکوت مثلا در پی پیدا کردن گزینه سرمربیگری‌ بود، تیم ملی از بی برنامگی‌، بلاتکلیفی و حاشیه رنج می‌برد اما هیچ چیز مهم‌تر از "من" آقایان  نیست تا برای اثبات خود هر بلایی سر ‌فوتسال کشور بیاورند.

آغاز رقابت‌های باشگاه‌های آسیا نور امیدی بود تا به امید ثبات رئیس بی ثبات کمیته فوتسال ، شمسایی را روی نیمکت ببینیم خوب و بد، توانستن و نتوانستن برایمان مهم نبود فقط می‌خواستیم فردی روی نیمکت بنشیند در سال جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی را در دست خود بگیریم زیرا ترکیب تیم‌های آسیایی به ایران فهماند سال سختی را در مقابل قدرت‌ةای آسیا برای کسب جواز در پیش دارد.

 اما به محض قهرمانی تیم تاسیسات دریایی باز پای خسوس به ایران و سالن بازی‌ها باز شد تا باز هم آقای رئیس مربیان داخلی را در رفیق بی وفای خود ببیند.

 می‌گذریم از شایعه درگیری‌های رئیس کمیته فوتسال و رئیس کمیته فنی که گویا با وساطت کفاشیان آرام گرفت در پی همین حواشی هم بود که کفاشیان پس از مدت طولانی افتخار داد و آمد تا بوسیله مذاکره با خسوس‌ جدی بودن این موضوع را یاد آوری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۰:۱۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
حیف که ما کسانی مثل حسین شمس رو کنار گذاشتیم تا الان دنبال ناز کشیدن از اینا باشیم حسین شمس از این بابا چی کمتر داشت؟؟؟؟؟؟؟؟
-
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
بدرد ایران نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
بسیار عالی ممنون
آخرین اخبار