تیم های فوتبال استقلال اهواز، سایپای تهران و سپاهان اصفهان که تا پایان هفته دوم لیگ برتر گلی را دریافت نکرده بودند، در هفته سوم این رقابت ها قفل دروازه هایشان گشوده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پرویز کریمی، حامد فلاح زاده و شهاب گردان که به ترتیب دروازه بانان تیم های استقلال اهواز ، سایپا و سپاهان هستند،توانسته بودند در دو هفته ابتدایی لیگ پانزدهم کلین شیت کنند،اما در پایان هفته سوم هر سه سنگربان قفل دروازه هایشان گشوده شد
.
سید هادی طباطبایی دروازه بان اسبق تیم ملی در این باره گفت:این که تیم ها به راحتی گل می خورند ضعف فوتبال ایران را نشان می دهد . وقتی تیمی گلی را دریافت می کند، همه مقصر هستند.این طور نیست که فقط دروازبان عملکرد بدی داشته.در خیلی از بازی ها گلر ها عکس العمل های خوبی نسبت به ضربات بازیکنان حریف نشان می دهند اما به دلیل ضعف در خط دفاع و نبود ساختار تیمی مناسب دروازه بان به ناچار تسلیم می شوند.

هومن افاضلی دیگر کارشناس کشورمان نیز دیدگاهی مشابه هادی طباطبایی دارد و معتقد است :
تیم ها دیر آماده حضور برای شرکت در رقابت های لیگ برتر می شوند و به همین دلیل، هماهنگی میان بازیکنان بسیار کم است.جدا از عملکرد نسبتا ضعیف گلر ها، خط دفاع تیم ها استحکام و قدرت لازم را ندارند.البته ما گلر های خوبی داریم، اما در مقایسه با دهه های گذشته که همیشه 4 تا 5 دروازبان در سطح بین المللی داشتیم افت کردیم.

انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار