برانکو به ستوه آمد/ مربی تازه وارد 3 امتیاز گرفت

در پایان دیدار های روز اول از هفته سوم رقابت های لیگ برتر مربیان و بازیکنان نظرات خود را در خصوص این دیدارها گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در پایان دیدار های روز اول از هفته سوم رقابت های لیگ برتر مربیان و بازیکنان نظرات خود را در خصوص این دیدارها گفتند:


منصوریان: تیمی که دفاع می کند قابل احترام است

علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران در پایان دیدار با سیاه جامگان اظهار داشت:‌ به تیم سیاه‌جامگان به خاطر پیروزی که امروز به دست آوردند تبریک می‌گویم. آنها تیم جوانی داشتند خوب بازی کردند و از تک‌گل خود خوب دفاع کردند. من بارها گفته‌ام تیمی که بتواند خوب دفاع کند برنده شود هم قابل احترام است.

وی در ادامه افزود: ما دو هفته است روی نوار بدشانسی افتاده‌ایم و با اشتباهات فردی امتیازاتی را از دست داده‌ایم. از شانسی که داشتیم استفاده نکردیم.

سرمربی تیم نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی امروز بعضی از بازیکنان سیاه‌جامگان را برای اولین بار بود که دیدم و به این تیم تبریک می‌‌گویم. ما باید فقط و فقط تلاش کنیم تا بتوانیم با توکل بر خدا موفق شویم. از شکست امروز نیز درس بزرگی گرفتیم.

وی در مورد نحوه قضاوت داوری اظهار داشت: داوری عالی بود. شاید در روند مسابقه اعتراضی داشتم اما این اعتراض به خاطر تلف شدن وقت بود که طبیعی هم است. در کل از عملکرد داوری راضی هستم.

منصوریان در مورد صحبتی که در پایان بازی به صورت جر و بحث با مدافع خارجی تیم سیاه‌جامگان داشت، گفت:‌یکسری الفاظ در زبان انگلیسی وجود دارد که اگر آن ترجمه شود معنای بدی دارد. متأسفانه در فوتبال ایران کمتر بازیکنی زبان انگلیسی را می‌داند و پس از آنکه میلانوویچ اعتراض خود را به صورت خارجی مطرح کرد من به او تذکر دادم که از ادبیات بهتری استفاده کند و بازی خودش را انجام دهد اما او با لبخند شیطنت‌‌آمیز به کار خود ادامه داد البته داور بازی نیز کارت قرمز به او نشان داد.

وی در مورد شرایط پیام صادقیان نیز اظهار داشت: من چون نگاهم ملی بود پیام صادقیان را به بازی آوردم حتی دو سه روز گذشته نیز با علی دایی صحبت‌هایی داشتم. من قول می‌دهم او را به فوتبال ایران برگردانم. حتما تا اسفندماه او را به فوتبال ایران برمی‌گردانم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا شما با تیم نفت قرارداد خود را امضا کرده‌اید یا خیر، گفت: من هیچ وقت در زندگی دروغ نمی‌گویم. راستش را بخواهید هنوز قراردادی با این تیم امضا نکردم.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد اشتباهات بیرانوند گفت: او یکی از سه دروازه‌بان خوب ایران است. ما اشتباهات او را نمی‌بینیم و او جوان است. ممکن است اشتباهاتی داشته باشد.


----------------------------------------------------

خطیبی: حق ما 3 امتیاز بود

رسول خطیبی سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پایان دیداربا نفت تهران گفت: من بیش از اینکه برای برد تیم خوشحال باشم برای این خوشحالم که امروز 3-2 بازیکن جوان را به فوتبال کشورمان معرفی کردیم. تا به حال کسی این بازیکنان را نمی‌شناخت و امروز با عملکرد فوق‌العاده بازیکنان توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. از این بابت به فوتبال ایران و خراسان تبریک می‌گویم
.

وی در ادامه افزود: نیمه اول فوق‌العاده بودیم اما در نیمه دوم با توجه به اینکه می‌خواستیم از نتیجه نیمه اول دفاع کنیم یک مقدار عقب کشیدیم. برنامه اصلی ما این بود که روی ضربات ایستگاهی حریف ضدحمله کنیم و خطرناک ظاهر شویم. با همه احترامی که به علی منصوریان قائل هستم اما حق ما سه امتیاز بود.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در مورد عملکرد داوری اظهار داشت:‌ من در طول بازی به داوری اعتراض نداشتم و به بازیکنان خودم که عملکرد بدی داشتند اعتراض می‌کرد.

خطیبی در مورد شادی که با هواداران تیم در پایان بازی داشت، گفت:‌ هواداران از من خواستند تا به جمع آنها بروم و در کنار آنها شادی کنم. من اصلا نحوه شادی آنها را نمی دانستم و یکی از هواداران به من یاد داد و گفت این شادی به سبک مرزبان سرمربی فصل قبل است. جا دارد از همین جا از مرزبان که برای فوتبال این استان زحمت کشیده است تشکر کنم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پایان در مورد درگیری مدافع تیم خود با داور، گفت:‌ با میلان یووانوویچ مطمئن باشید بعد از این اتفاقی که رخ داده برخورد خواهیم کرد و او را جریمه می‌کنیم. البته در پایان داور به خاطر کاری که او انجام داد کارت قرمز به او نشان داد.

در جریان برگزاری نشست خبری، خطیبی به دلیل ترک زودهنگام نشست و قبل از آنکه پاسخ سوال خبرنگاران را بدهد، مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت و همین موضوع ایجاد یک درگیری لفظی شد که خطیبی در ادامه از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد و نشست خبری ادامه پیدا کرد.


----------------------------------------------------

استیلی: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم

حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر استقلال اهواز در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و امیدوارم توانسته باشیم آنها را در طول 90 دقیقه خوشحال کرده باشیم.

وی ادامه داد: امروز خیلی خوب بودیم در حالی که تنها دو روز تمرین کرده بودیم. نقاط ضعف خود را برطرف کرده و حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم،‌خوشبختانه بازیکنانم تاکتیک‌پذیر هستند و به همین دلیل توانستیم امروز پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه راه طولانی در پیش داریم خاطرنشان کرد: اگر امروز قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، قطعاً با این برد مغرور نخواهیم شد چرا که می‌دانیم راه طولانی در پیش داریم امیدوارم هواداران مثل امروز تا پایان لیگ حامی ما باشند.

وی افزود: در دقایقی از بازی از نظر بدنی کم آوردیم اما فشار و حمایت تماشاگران انرژی مضاعف به ما داد و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. در مجموع تیم شرایط خوبی داشت و نیاز به تعویض احساس نشد.

استیلی گفت: در برخی از پست‌ها چند بازیکن داریم و در برخی پست‌ها بازیکن تخصصی نداریم. امروز چند تعویض انجام دادیم که نتیجه مسابقه را حفظ کنیم و همه دیدند که بعد از تعویض هم روند تیم ما تغییری نکرد.

سرمربی تیم ملوان در خصوص قضاوت داور در این مسابقه اظهار داشت: نمی‌خواهم در مورد عملکرد داور قضاوت کنم در نیمه اول بازیکنان ملوان کمی عصبی شدند و کارت‌های زرد بی‌مورد گرفتند که فکر می‌کنم این موضوع در آینده برای ما مشکل‌ساز خواهد شد. برخی از بازیکنان به دلیل اعتراض به داور کارت گرفتند و باید این موضوع را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در چند پست بازیکن جذب کنیم عنوان کرد:‌ بعد از دو جلسه از شرایط کلی تیم راضی هستم ما برای بازی امروز حریف را آنالیز کرده بودیم و پیروز شدیم اما می‌دانیم که کار زیادی داریم.

استیلی در خصوص مهمترین مشکل ملوان در حال حاضر تصریح کرد: مهمترین مشکل ما مباحث مالی است اما دنیامالی قول داده است که این مشکلات را برطرف کند ما می‌دانیم که رفع این مشکل نیازمند زمان است و به همین دلیل عجله نمی‌کنیم.

وی گفت: مسئولان دنبال اسپانسر هستند من دنیامالی را می‌شناسم و به صداقت وی ایمان دارم. اعضای با نفوذی در هیأت مدیره ملوان حاضر هستند که امیدوارم کمک کنند تا زیرساخت‌های ملوان درست شود.


----------------------------------------------------

بختیاری‌زاده: ملوان شانس داشت!

سیاوش بختیاری‌زاده پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر ملوان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم ملوان و تماشاگرانش تبریک می‌گویم امروز اولین شکست خود را تجربه کردیم ما مشکلات زیادی داشتیم و در مقابل ملوان بسیار با انگیزه بود.

وی ادامه داد: شرایط بازی به گونه‌ای نبود که ما بخواهیم دو بر صفر بازنده شویم اما انگیزه ملوانی‌ها و فشار تماشاگران موجب شد این اتفاق رخ دهد. ملوان شانس زیادی داشت که توپ‌هایش تبدیل به گل شد اما این شانس برای ما وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینکه قول داده‌ام تا هفته سی‌ام در مورد داوری صحبت نکنم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کمک داور اول این بازی ایراداتی داشت که امیدوارم در برنامه 90 این موضوعات مورد کارشناسی قرار بگیرد البته از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم که کارشناس برنامه‌اش آقای میرزابیگی نباشد چرا که کمک داور اول این مسابقه از اقوام وی محسوب می‌شود.

بختیاری‌زاده افزود: به نظرم گل دوم ملوان مشکوک به آفساید بود اما امیدوارم که من اشتباه کرده باشم، همیشه خواسته‌ام از داوران این بوده که از کسی عذرخواهی نکنند اما از اینکه کمک داور خیلی راحت خود را از جریان بازی خارج کرد موجب ناراحتی‌مان شد. بدترین اتفاق برای یک تیم این است که داور از آنها عذرخواهی کند.

وی عنوان کرد:‌ در پایان بازی داور در خصوص گل دوم ملوان به من گفت که چون کمک داور پرچم نزد من هم سوت نزدم بدترین توهین به یک تیم عذرخواهی داور است و از وی خواستم که اگر اشتباهش ثابت شد از ما عذرخواهی نکند به هر حال امیدوارم در مجموع من اشتباه کرده باشم.

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و امیدوارم بتواند باز هم به صحنه فوتبال بازگردد و یقه سایر تیم‌ها را هم بگیرد ما می‌خواستیم که ملوان بعد از ما به لیگ برگردد اما آنها امروز جلوتر از ما به لیگ برگشتند.


----------------------------------------------------

برانکو: هواداران را نا امید کردیم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس گفت: بازی خوبی را امروز شاهد بودیم. فکر می کنم تماشاگران لذت بردند. متاسفانه باز هم هواداران مان را مایوس کردیم. البته من به سپاهان تبریک می گویم اما مطمئن هستم نتیجه می توانست چیز دیگری باشد.

وی ادامه داد: نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. متاسفانه فرصت های خوبی به حریف دادیم. یکی از گل ها را نمی دانم آفساید بود یا نه. گل سوم را خودمان به حریف دادیم. یک پنالتی خیلی مشکوک دادیم و پنالتی حریف هم طبق مقررات نبود و این ها اشتباهات بود.
برانکو تاکید کرد: با قهرمان کشور بازی داشتیم. موقعی که بازی 2-2 بود اشتباه داشتیم. بعدش 2 پنالتی روی امید عالیشاه گرفته نشد و تلویزیون نشان خواهد داد. هر 4 گل روی اشتباهات خودمان به سپاهان دادیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: خوب می دانیم که شروع فصل مشکلاتی داشتیم. چند بازیکن محروم بودند و حق بازی نداشتند. دروازه بان هم 5 روز قبل از شروع بازی ها به ما اضافه شد. مایکل اومانیا هم 2 روز قبل از شروع فصل در جمه‌مان حاضر شد. طبیعی است در این شرایط خط دفاع هنوز جا نیفتاده است.
وی ادامه داد: نسبت به بازی قبل بازی بدی نکردیم اما نتیجه بدی گرفتیم. می دانستیم در اصفهان چه بازی در انتظار ماست اما بازی می توانست نتیجه دیگری داشته باشد.‎
برانکو در ادامه اظهار داشت: بعضی مسائل زمان می خواهد به جای خودش بیاید و برخی مسائل زمان بیشتری می خواهد اما این تیم پنانسیل خوبی دارد. در ادامه بهتر می شویم اما برخی مسائل را نمی شود در آن تغییرات ایجاد کرد.
برانکو گفت: ایمان صادقی بعد از بازی در اهواز برایش آسان نبود که در این دیدار به میدان برود،‌اما او عملکرد خوبی داشت. گل اول آفساید بود، گل دوم گل به خودی بود و گل سوم هم یک پنالتی مشکوک بود، اینها را خواهید دید.


----------------------------------------------------

شریفی: از تعویض نارحت نشدم

مهدی شریفی بازیکن تیم سپاهان در پایان این دیدار اظهار داشت:‌بازی خیلی حساس و سختی بود. خدا را شکر بچه‌ها توانستند با زدن گل پیروز میدان شویم و مردم خوشحال به خانه‌هایشان رفتند. این پیروزی را به همه هواداران این تیم تبریک می‌گویم. فقط شرمنده‌ام که نتوانستم گل بزنم.

وی در ادامه گفت: من دوندگی‌های خودم را داشتم و متأسفانه بدشانسی آوردم و نتوانستم گل بزنم.

شریفی در واکنش به این سوال که ابتدا قرار بود خلعتبری تعویض شود اما شما به جای او تعویض شدی آیا از این موضوع ناراحتی یا خیر، گفت: نظر مربی است که چه کسی تعویض شود و هیچ اشکالی ندارد. برای من هم مهم نیست.

وی در مورد صحبتی که با طارمی بازیکن تیم پرسپولیس پس از گل سوم داشت، گفت: من با طارمی دوست خوبی هسختیم. او یک چیزی در گوش من گفت و موضوع خاصی نبود.


----------------------------------------------------


فرکی: خوشحالم 3 امتیاز رو گرفتیم

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز از هواداران تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند و ما بازی را بردیم. نشان دادند چقدر می توانند در نتیجه گیری سپاهان تاثیر داشته باشد و در همه بازی ها بیایند و نه فقط در بازی با استقلال و پرسپولیس تا پیروزی در هر بازی را تضمین کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که برنده شدیم و 3 امتیاز گرفتیم. البته گل های زیادی رد و بدل شد. در بازی تسلط داشتیم اما در بحث دفاع کردن اشتباه داشتیم و این اشتباه‌ها باعث شد 2 گل بخوریم. نیمه اول 2_2 شد. حریف در 45 دقیقه اول 2 گل روی ضد حمله با ما زد. البته در بین دو نیمه صحبت کردیم که خودمان باشیم برنده می شویم.

فرکی گفت:  این اتفاق در نیمه دوم افتادکه در ادامه 2 گل زدیم و می شد بیشتر هم بزنیم.
وی افزود: اتفاقاتی که در این بازی افتاد شاید 2 صحنه پنالتی به نفع ما می شد باشد البته باید فیلم بازی را ببینم. شاید من اشتباه کرده باشم اما تیمی داوری به اعتقاد من بازی سختی را خوب قضاوت کردند. به پرسپولیس و برانکو خسته نباشید می گویم و امیدوارم در آینده موفق باشند.

سرمربی تیم سپاهان خاطر نشان کرد: ضعف در خط دفاعی شاید برای هر تیمی باشد. در 3 بازی گذشته دفاع ما عملکرد خوبی داشت. البته بهترین دفاع های دنیا هم اشتباه می کنند و در بازی بارسلونا و سویا دیدید که مدافعان بزرگ بارسلونا 4 گل خوردند. این شامل هر تیمی می تواند باشد. در هر تیمی نقاط ضعف و قوت هست. سعی ما بر این است که با موجودیتی که داریم ساختار دفاعی را بهتر کنیم.

وی در ادامه این نشست خبری اظهار داشت: در بازی با ذوب آهن تیم ما کارتی دریافت نکرد در ضمن آن بازی دربی بود اما این بازی شرایط دیگری داشت. طبیعی بود که تیم ما مقابل حریف با قدرت ظاهر می شدند و درگیر هم می شدند. بازیکنی که در درگیری کارت می گیرد ایرادی به او نیست اما وقتی بازیکنی با اعتراض کارت می گیرد به او اعتراض وارد است. من به کارت هایی که گرفتیم اعتراضی ندارم. در صحنه کارت زرد علی کریمی این کفشگری بود که درگیری را شروع کرد و به بازیکنان ما حمله ور شد و بقیه بازیکنان هم وارد شدند. اگر اشتباه نکنم آن صحنه کارت زرد نگرفت. ما کارت غیر فنی نگرفتیم.
وی اظهار داشت: بعد از مدت ها جو ورزشگاه خوب بود. صدا به صدا نمی رسید. می دانید که این شرایط همیشه نیست. شتاب زدگی و عدم تمرکز باعث می شد در دفع توپ خوب نباشد اما با همه شرایط بردن مهم بود که بردیم و بازی پر گلی هم شاهد بودیم.

فرکی افزود: تمرینات سپاهان را هر هفته طبق برنامه حریفان مان انجام می دهیم. به طور مثال امروز گاهی یک به یک ها را خوب بودیم و گاهی نبودیم. می دانستیم پرسپولیس از سمت راست نفوذ می کند و پوشش خوبی به آن منطقه دادیم در بخش های کاری خودمان به اهدافی که داشتیم رسیدیم. در برنامه نود هم آنالیز پرسپولیس را دیدیم و ما هم روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودیم. تمرینات شوت داشتیم و گل اول و چهارم ما روی این موضوع بود. در گل سوم هم ارسال از کنار بود. در همه این بخش ها ما کار کردیم. نه در این بازی بلکه در همه بازی ها این کار را انجام می دهیم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص مشکل نویدکیا تصریح کرد:از نظر من این ها که گفته می شود مورد تائید من نیست. مگر این که خود نویدکیا پا پیش بگذارد و حرف هایش را به من بگوید تا ببینم حرف او چیست. تا حرفی زده نشده، نمی توانم چیزی بگویم. با اما و اگرها زندگی نمی کنم. با واقعیت ها زندگی می کنم. محرم عزیز من و شاگردم بوده اما در این باره با من باید ارتباط برقرار می کرد تا بدانم مشکلش چیست. نمی خواهم در مقام قضاوت باشم در نتیجه منتظرم محرم پا پیش بگذارد و حرف بزنیم. خودم این موضوع را دنبال کردم اما محرم هنوز تمایلی نشان نداده است.
وی درباره دو بازیکن برزیلی تیمش که فعلا نمی توانند بازی کنند اظهار داشت: موضوع شیمبا و پادوانی هم باید بگویم در حال پیگیری از فدراسیون برزیل هستیم و این موضوع را پیگیری می کنم. از این موضوع خوشحال نیستم اما خوشحالم که در غیاب این ها بازی های مان را برده ایم. این ها اگر باشند قدرت ما دو چندان می شود.


----------------------------------------------------



سرلک: برد پر گلی رو بدست آوردیم

میلاد سرلک بازیکن تیم سپاهان در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم تیم پرسپولیس برای برد آمده بود چرا که آنها در دو بازی گذشته نتیجه کسب نکرده بودند و امروز برای کسب امتیاز به اصفهان آمده بودند.

وی در ادامه افزود: تیم سپاهان هم خوب بازی کرد و در پایان با همت بازیکنان توانستیم نتیجه پرگلی را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم سپاهان در مورد اینکه در روند بازی گویا یک درگیری با کامیاب‌نیا داشتی، گفت: به هر حال بازی درگیری و زد و خورد دارد و برخوردی هم بین بازیکنان گاهی اوقات رخ می‌دهد.



----------------------------------------------------



خلعتبری: پرسپولیسی ها هم خسته نباشند

محمدرضا خلعتبری پس از پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی را امروز به نمایش گذاشتیم هر دو تیم خوب بودند؛ ناگفته نماند که پرسپولیسی‌ها نیمه اول خوب بازی کردند و به آنها نیز خسته نباشید می‌گوییم به همه هواداران تبریک می‌گوییم که با حمایت آنها امروز سه امتیاز را کسب کردیم.

وی در مورد حضور خود در تیم سپاهان اظهار داشت: من برای تیم سپاهان تلاش می‌کنم. چه گل بزنم چه گل نزنم با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم خدا را شکر که با تلاش همه بازیکنان امروز سه امتیاز را کسب کردیم.

خلعتبری در مورد درگیری کوچکی که بین بازیکنان رخ داد، گفت: درگیری خاصی نبود یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس به سمت کریمی، بازیکن تیم ما آمد و من رفتم جلو تا اتفاق خاصی رخ ندهد.


عالیشاه: مردم چه گناهی کردند؟

امید عالیشاه پس از شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: در بازی قبل داور یک بازیکن ما را اخراج کرد و امروز هم دو خطای پنالتی که روی خود من انجام شد را نگرفت. مردم  چه گناهی کرده‌اند که باید اینگونه ناراحت و عصبی باشند.

وی خاطرنشان کرد: دو پنالتی صددرصد را داور بازی امروز به سود پرسپولیس اعلام نکرد اما چه بگویم که اگر حرفی بزنم می‌گویند بهانه بعد از شکست آورده‌ام.



انتها پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sasan
۰۰:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
فقط سپاهان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
رده 15 در جدول برای پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۱:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
متاسفم
آخرین اخبار