سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مخالفتی با ماندن کرار در استقلال ندارم، چرا که بازیکنان استقلال برای من فرقی با یکدیگر ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب آهن اظهار کرد: امیدوارم 2 تیم ضمن ارائه بازی خوب از حواشی دوری کرده و هیچ حاشیه‌ای در این مسابقه وجود نداشته باشد.

وی افزود: با تیم بسیار خوبی بازی داریم به بازیکنانم تاکید کرده‌ام بدون توجه به 2 شکست قبلی ذوب آهن با تمرکز بازی کنند این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد که می‌توانند برای هر تیمی مشکل ساز باشند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به 3 امتیاز دیدار تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و امید دارم با دیکته کردن این تمرینات به حریف ذوب آهن را شکست دده و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم.

مظلومی در خصوص پرداخت مطالبات کرار گفت: مشکل کرار تا حدودی حل شود این موضوع سبب می‌شود آرامش بیشتری داشته باشد من مخالفتی با ماندن کرار در استقلال ندارم گاهی وقت‌ها برای بازیکن اجم کرده و او را تنبیه می‌کنم، اما بازیکنان برای من تفاوتی با یکدیگر ندارند کرار در صورت آمادگی به تیم کمک می‌کند.

وی درباره شکست استقلال مقابل یک تیم اصفهانی پس از 2 پیروزی در فصل گذشته گفت: سال به سال شرایط با هم فرق می‌کند در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد و این ورزش غیر قابل پیش بینی است تلاش می‌کنیم اتفاق سال گذشته تکرار نشود.

سرمربی استقلال، افزود: شهباززاده و فخرالدینی را به دلیل مصدومیت و عمران زاده را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم بازیکنان در خصوص محرومیت حنیف با وی شوخی می‌کنند وی با تعجب تمرین کرده و سعی دارد خود را به مسابقات برساند.

مظلومی، درباره صادر شدن ITC پروپپیچ بیان کرد: کمیته نقل و انتقالات تاکنون گزارشی در این باره به ما نداده است.

وی درباره مشکلات مالی آبی پوشان خاطرنشان کرد: اسپانسر باشگاه به دلیل دیر صادر شدن حکمش، کار را دیر آغاز کرد سبک دست و باشگاه در تلاش هستند به تعهدات خود عمل کنند تعدادی چک به بازیکنان داده شده ولی کادر فنی تاکنون چکی دریافت نکرده است در فوتبال ما حتی تیم‌های صنعتی مشکل مالی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار