اکبر محمدی: حضور قلعه‌نویی باعث اعتبار تیم است

دستیار قلعه نویی گفت: حضور قلعه‌نویی باعث اعتبار است و تمام بازیکنان هم تلاش می‌کنند اما باز هم می‌گویم که نیاز به امکانات است.

اکبر محمدی: حضور قلعه‌نویی باعث اعتبار تیم است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اکبر محمدی دستیار قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی در خصوص بازی روز جمعه در مقابل استقلال تهران گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی داشته‌ایم و برد خوب و دل‌چسبی را مقابل ذوب‌آهن به دست آوردیم و برای این مسابقه انگیزه بالایی داریم ولی کار سختی را مقابل استقلال داریم.

محمدی در ادامه افزود: مشکلات تیم تقریبا برطرف شده است و برای بازی فردا آبشک و رافخایی را هم داریم ولی متاسفانه آهی و رحمانی در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

دستیار قلعه‌نویی در خصوص وضعیت قرارداد میثم بائو با ملوان اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم کار بائو برای پیوستن به ملوان انجام شده. ما برای این فصل نیاز به بازی‌ساز داریم و میثم بائو هم بازیکن با کیفیت و خوبی است و در هر تیمی که بازی کرده تاثیر‌گذار بوده است و امیدوارم در ملوان هم با همان کیفیت قبلی حضور داشته باشد.

وی در ادامه افزود: فوتبال متشکل از چهار فاکتور است مدیریت، بازیکن، مربی و امکانات، ما بحث مشکلات مالکیت تیم را داشتیم و این مشکلات به ما آسیب زد ولی امیدواریم که دنیامالی کارها را درست کند.

همانطور که می‌دانستید امکانات به کیفیت کمک می‌کند و با احترامی که برای مدیران قبلی ملوان قائل هستم معتقدم تیم ملوان تیم مظلومی است. فکر می‌کنم قلعه‌نویی با تفکر ملوان را انتخاب کرده است. کمتر کسی فکر می‌کرد که ذوب‌آهن را شکست دهیم.
فوتبال مانند شطرنج است اگر خوب بازی کنی برنده هستی و اگر بد بازی کنی شکست می‌خوری.

محمدی در ادامه گفت: تمام بازیکنان باانگیزه هستند و خودشان را جلو می‌کشند تا خود را اثبات کنند. ما هم شناخت خوبی از استقلال داریم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم و تمام نقاط ضعف و قدرت این تیم را می‌شناسیم و تلاش می‌کنیم که بازی را کنترل کنیم و 3 امتیاز را بدست آوریم.

محمدی در خصوص وضعیت حضور قلعه‌نویی در ملوان گفت: خواسته‌هایی از طرف قلعه‌نویی مطرح شده است. قلعه‌نویی به غیر از خودش دغدغه کادر فنی و بازیکنان هم دارد. دستیار قلعه‌نویی در خصوص پرداختی‌های انجام‌شده به بازیکنان هم گفت: هفته گذشته مدیریت تیم پرداختی داشته اما زیاد نبوده است.

وی افزود: امیدواریم حرکت رو به رشد ملوان ادامه داشته باشد. حضور قلعه‌نویی باعث اعتبار است و تمام بازیکنان هم تلاش می‌کنند اما باز هم می‌گویم که نیاز به امکانات است.

همه‌ی ما روی دنیامالی مدیرعامل باشگاه حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم و امیدواریم که قلعه‌نویی در مقابل استقلال بر روی نیمکت بنشیند.
حضور قلعه‌نویی به روی نیمکت، قدرت تیم را 30% افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار