بعد از پایان چهار دیدار از مسابقات هفته دوم لیگ برتر مربیان و بازیکنان نظرات خود را در خصوص این دیدارها بیان کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،بعد از پایان دیدارهای روز نخست هفته دوم لیگ برتر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ها نظرات خود را مورد این دیدارها اظهار داشتند.

ویسی: به مردم خوزستان تبریک می گم

عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: یک بازی کاملا تاکیتکی و با برنامه‌ای انجام دادیم و انتظارم همین بود. فضای هجومی تیم پرسپولیس را بستیم و در نیمه دوم عالی کار کردیم.

وی ادامه داد: عمق دفاع حریف را نشانه رفتیم و با سه مدافع بازی کردیم. به مردم فوتبال فهم خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم این برد شروع خوبی برای ما در فصل جدید باشد.

ویسی در پاسخ به سوال در مورد نثاری، حسن بیک سعید و روح اله سیف‌الهی که مثلث خطرناکی تشکیل دادند، گفت: هر بازی خوب هستیم. بازی با سپاهان هم آنها خوب بودند و از این سه بازیکن حرف‌های زیادی خواهید شنید. آنها لیگ را تحت تاثیر خودشان قرار می‌دهند.

وی در مورد اینکه برانکو گفته به خاطر گرما باختیم، گفت: بعید است این حرف را زده باشد. همه جای دنیا باید حریف اشتباه کند تا گل به ثمر برسد. او باید به تیم ما تبریک می‌گفت و به تیم من احترام می‌گذاشت. ما یک موقعیت گل هم به پرسپولیس ندادیم و نگذاشتیم رامین رضائیان هیچ کاری بکند. دو مهاجم ما دو  مدافع حریف را تحت تاثیر قرار دادند. کاری به حرف‌های دیگران نداریم و این بازی تمام شد و رفت.

سرمربی استقلال خوزستان ، در مورد اینکه چه نتایجی خواهید گرفت، گفت: نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری می‌گیریم اما اینکه الان بگویم در چه رتبه‌ای قرار می‌گیریم خیلی مغرورانه و بی حساب و کتاب است.

وی در مورد نتایجش با استقلال خوزستان در سه فصل گذشته، گفت: بازیکنان بومی و با تجربه تیم را در سال اول در لیگ نگه داشتیم و سال دوم اشتباهاتی در چیدمان داشتیم و در پلی آف ماندیم و شرمنده مردم شدیم. فلسفه من حضور بازیکنان جوان و بومی در تیم بود که این کار را انجام دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد 10 نفره شدن پرسپولیس، گفت: تیم های 10 نفره با انگیزه تر هستند و اینکه ما 2 بر صفر جلو بودیم وعقب نشستیم طبیعی است. تیم ما جوان است، هنگام آب خوردن به آنها تذکر دادم و اگر بازی ادامه داشت شاید نتیجه دیگری رقم می خورد.

ویسی در مورد بازی با فولاد خوزستان در هفته آینده گفت: به آن بازی فکر نکردم و باید ریکاوری کنیم. امیدوارم در بازی با فولاد خوزستان بازی خوب از کار دربیاید و مردم خوب خوزستان فوتبال ناب ببیند.

ویسی در پایان نشست گفت: ما در تبریز باید در سرما بازی کنیم و نباید بهانه سرما را بیاوریم. پرسپولیس تیم بزرگی است. آنها برای گرما برنامه داشتند اما ما پیروز شدیم.



منصوریان: صبا دفاعی بازی کرد

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش با صبای قم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: می‌دانستیم صبا از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد. بازی آنها را با استقلال اهواز دیده بودیم و طبیعی بود که آنها در این شرایط به دفاع بروند. شاید در طول بازی بیش از دو سه بار علیرضا بیراوند را ندیده باشیم.

وی افزود: علی دایی تیم خوبی دارد. ما سال گذشته هم در هفته دوم گل بدی خوردیم و امسال هم در هفته دوم گل عجیبی خوردیم البته ضربه علی محمدی هم بسیار زیبا بود.

سرمربی نفت تهران در ادامه افزود: بازیکنان ما به خوبی توانستند دستورات کادر فنی را در نیمه دوم اجرا کنند حتی می‌توانستیم قبل از گل عباس بوعذار باز هم گل بزنیم. اگر آل کثیر و وحید امیری دقت می‌کردند می‌توانستیم گلهای بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

وی افزود: صبای قم به دلیل اینکه زمان کافی برای بدنسازی نداشته به دفاع رفت و اعتراضی به این مسئله نداریم. تیم دایی بسیار خوب بود و می‌تواند لقمه گلوگیری برای هر حریفی باشد. باید راهکار باز کردن دفاع را برای حریفانی که به لاک دفاعی می‌روند به دست بیاوریم. شاید الاهلی حریف آسیایی‌مان بخواهد در تهران دفاع کند و باید راهکار داشته باشیم.

منصوریان در پایان در مورد مصدومیت ارسال مطهری گفت: متأسفانه یک خبر خیلی بد برای فوتبال ایران دارم نه تنها ما بلکه محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید هم حساب ویژه‌ای روی مطهری باز کرده و متأسفانه کتف مطهری از همان ناحیه قبلی دچار آسیب‌دیدگی شده است. اتفاق عجیبی برای این بازیکن افتاد. او را برای گرفتن عکس به بیمارستان فرستادیم و امیدوارم کتفش دچار شکستگی نشده باشد.


برانکو: شرایط جوی قابل تحمل نبود

برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: ابتدا روز خبرنگار را به همه دوستان خبرنگارم تبریک می‌گویم. متاسفم که برابر تیم خوب خوزستانی متحمل شکست شدیم اما باید عرض کنم شرایط هوا برای برگزاری یک مسابقه فوتبال غیرقابل تحمل بود چون این شرایط آب و هوایی به طور مستقیم روی سلامت بازیکنان تاثیر می‌گذارد و زمان زیادی لازم است که به شرایط خوب خودشان برگردند.

وی ادامه داد: به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. آنها شانس زیادی برای گلزنی نداشتند و با یک اشتباه ما به گل رسیدند و با یک ضربه زیبا هم گل دوم را زدند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تلاش کردند تا نتیجه را تغییر دهند اما نتوانستند و فشار هوا غیر قابل تحمل بود و فقط توانستند یک گل را جبران کنند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگاران که آیا قصد دارد شکست را به شرایط جوی ربط دهد گفت: نگفتم آب و هوا در باخت ما مقصر است بلکه گفتم در شرایط غیرعادی بازی کردیم که تحملش سخت بود.

برانکو در مورد اینکه گل اول روی بازی تیمش تاثیر گذاشت، گفت: بله این مساله طبیعی است. بازیکنانی که هنوز آمادگی صدرصد ندارند برای جبران تلاش کردند البته از ابتدای کار نتوانستند آن چیزی که ما می‌خواهیم را اجرا کنند و آنها می‌دانستند یک حریف با انگیزه داریم که خیلی خوب بازی کردند و بازیکنانم تلاش کردند نتیجه را جبران کنند بخصوص در دقایق آخر بازی اما شرایط بازی سخت بود و انرژی تحلیل رفته جواب نداد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اشتباه دروازه‌بان تیمش گفت: این اشتباهات در بازی رخ می‌دهد. صادقی مقصر بود و نمی‌توانیم انکار کنیم زیرا یک توپ ساده بود و آن یک اشتباه بر روی بقیه بازی تاثیر گذاشت و بعد از چنین گلی در شرایط عادی سخت می‌توان نتیجه را برگرداند.

وی در مورد وضعیت آمادگی پرسپولیس  و اینکه انسجام نداشتید گفت: سوال مهمی است. ما برنامه منسجمی نداشتیم و قرعه بدی داشتیم. باید با سپاهان بازی کنیم و تیم به طور صدرصد هنوز آماده نیست. بعد از استراحت و وقفه به خاطر تیم ملی، در لیگ شرایط ما بهتر خواهد شد.

برانکو در مورد داوری مسابقه گفت: معمولا در مورد داوری نظر نمی‌دهم و این تصمیمی است که داور در مسابقه می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد طارمی و عالیشاه، گفت: این دو بازیکن در تمرینات آماده سازی فرم خوبی از خودشان نشان دادند اما خوشبختانه بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانیم به جای یکدیگر آنها را در میدان قرار بدهیم. عالیشاه و طارمی بازیکنانی عالی هستند.

برانکو در مورد حضور دستیارانش در کمیته فنی پرسپولیس گفت: به این سوال جواب نمی‌دهم. فقط در مورد مسابقه سوال کنید.


دایی: داور زیاد خطا گرفت

علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش در هفته دوم مقابل نفت تهران گفت: نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم، به همین خاطر موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. در کل بازی فقط یک اشتباه کردیم که آن هم به گل تبدیل شد. اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی صبای قم در ارتباط با عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: به داورها خسته‌ نباشید می‌گویم اما به نظرم داور بیش از حد روی دروازه ما خطا می‌گرفت. در صحنه‌ای که منجر به گل نفت شد خطایی روی بازیکن حریف صورت نگرفت و بازیکن ما اصلاً با مهاجم آنها برخوردی نداشت.

وی ادامه داد: داور از برخی خطاها روی بازیکنان ما چشم‌پوشی می‌کرد اما در زمین ما خطا زیاد می‌گرفت. با توجه به اینکه خطای که منجر به گل شد در زمین ما اتفاق افتاد روی این مسئله کاملاً دید داشتم و هیچ برخوردی نشد. به هر حال داور هم مثل همه ما اشتباه می‌کند و شاید در این صحنه اشتباه کرده باشد. امیدوارم رفته رفته شاهد اشتباهات کمتری در داوری باشیم.

دایی در پایان در مورد اینکه چه زمانی تیمش به کیفیت ایده‌آل می‌رسد، عنوان کرد: پس از هفته پنجم زمان تعطیلی است که می‌توانیم از آن به خوبی استفاده کنیم. ما در طول هفته هم سعی می‌کنیم از لحاظ بدنی تیم را به شرایط بهتری برسانیم تا بتوانیم صبا را زودتر جمع کنیم. امروز نشان دادیم که می‌توانیم خیلی حرف داشته باشیم و جلوی هر حریفی خوب بازی کنیم.


کاظمی:هر بازیکنی راه برود تعویض می شه

فرهاد کاظمی پس از شکست راه آهن برابر سایپا گفت: با توجه به شرایطی که ما داشتیم می‌توانم بگویم عدم تاکتیک‌پذیری بازیکنان باعث شد نتوانیم نتیجه بگیریم. در تیم حریف بازیکنی مثل جواد نکونام بازی را تغیر داد و با ورودش یک گل زد و پاس گل داد.

وی ادامه داد: ما در آستانه بازی‌ها به لیگ برتر برگشتیم و نتوانستیم در بحث‌های تاکتیکی با بازیکنان کار کنیم.

کاظمی در مورد قضاوت داور اظهار داشت: داور در این بازی خوب کار کرد. فکر می‌کنم می‌توانیم بازنده نباشیم بازی دست ما بود اما هنر استفاده از  موقعیت‌ها با سایپایی‌ها بود.

وی درخصوص تعویض منوچهری با علیرضا محمد گفت: بازیکنی که در زمین راه می رود باید تعویض شود. حالا چه منوچهری باشد و چه بهترین بازیکن دنیا. این تصمیم سرمربی است و می تواند هر نوع تعویضی را انجام دهد.

کاظمی در باره عملکرد شاگردانش گفت: در اکثر دقایق بازی خوب نبودیم اما در سی دقیقه پایانی بهتر عمل کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.



جلالی: بازی رو کنترل کردیم

مجید جلالی سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن گفت: یکی دو دلیل باعث موفقیت ما شد. تغییراتی را در تیم دادیم تا حریف را کنترل کنیم. در نیمه دوم بهتر و مسلط‌تر بازی کردیم. به همین دلیل خیلی خوشحالم.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های راه‌آهن را در فصل قبل آنالیز کرده است، اظهار داشت: ما نقاط ضعف این تیم را پیدا کردیم. از طرفی بدنسازی و تمرینات ما در زمان خوبی آغاز شد البته فکر می‌کنم راه‌آهن هم تیم خوبی است و می‌تواند در ادامه لیگ راه خود را پیدا کند.

جلالی درباره حضور سایپا در تهران عنوان کرد: قبلا مسافتی که برای مسابقه بین هتل و استادیوم طی می‌کردیم یک ساعت وقت می‌گذاشتیم و این آزاردهنده بود اما حالا زمان رسیدن از هتل به محل مسابقه 10 دقیقه است که این مثبت‌ترین نقطه انتقال سایپا به تهران است.


مهاجری: تیم خوب  بازی کرد

رضا مهاجری پس از تساوی خانگی پدیده مقابل فولادخوزستان در دقایق پایانی گفت:‌ من از خودم ناراحت هستم وگرنه تیمم فوتبال خوبی بازی کرد و از تمام بازیکنانم راضی هستم.

وی ادامه داد: صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما به خودم سخت می‌گیرم چرا که باید در ضربات آخر بهتر باشیم. آنچه ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند شناخت توانمندی بازیکنانمان است که هنوز این شناخت را پیدا نکردیم. شاید به همین دلیل باشد که درک درستی از تعویض‌ها نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد بازیکنان تعویضی‌اش ناراحت است، تصریح کرد: به هیچ وجه،‌از تمام آنها راضی هستم. باید نسبت به شرایط تاکتیکی و نحوه عملکرد بازیکنانمان شناخت بهتری پیدا کنیم. روز به روز بهتر می‌شویم اما متاسفانه شروع مسابقات برای ما خیلی سخت است چرا که باید با تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی مسابقه دهیم اما باز هم دیدید که چگونه بازی کردیم.

مهاجری در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد گل فولادخوزستان آفساید بود، گفت: متوجه این موضوع نشدم و در بحث داوری هم ورود نمی‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره ضعف خط حمله تیمش گفت: دنبال جذب یک مهاجم هدف خوب خارجی هستیم اما بازیکنانی که به ما معرفی کردند عملکرد خوبی نداشتند و در سطح تیم ما نبودند و همچنان به دنبال یک مهاجم خوب هستیم.



اسکوچیچ: مسی هم تعویض می شود

دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک بر یک فولادخوزستان مقابل پدیده گفت: از نحوه بازی تیمم راضی نبودم و اشتباهات زیادی داشتیم. در نیمه دوم ریسک کردیم و تغییر تاکتیک دادیم که خوشبختانه جواب داد و در دقایق پایانی به گل تساوی رسیدیم.

وی درباره ناراحتی شریفات از تعویضش گفت: متوجه این موضوع نشدم اما امیدوارم اگر بازیکنی از تعویضش ناراحت می‌شود به خاطر عملکرد خودش باشد نه مسائل دیگر. برای تغییر تاکتیکی حتی بازیکنان بزرگی مانند مسی هم در بارسلونا تعویض می‌شود. اگر می‌توانستند هر 11 بازیکنم را تعویض می‌کردم.

سرمربی فولادخوزستان درباره عملکرد متزلزل تیمش در هفته‌های ابتدایی و اینکه آیا می‌تواند در ادامه موفق باشد، گفت: فولاد مانند هواپیمایی است که روی هواست و تصمیم داریم عملکرد این هواپیما را بهتر کنیم و در این راه حتما نوساناتی وجود خواهد داشت. باید با توجه به تمام مسائل و اینکه تیم جوانی داریم هر بازی آگاه‌تر و عاقل‌تر باشیم. به هر حال حکایت تازه شروع شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.


عالیشاه:حرف و حدیث ها از فردا شروع می شود

امید عالیشاه بعد از شکست پرسپولیس برابر استقلال خوزستان گفت: اگر بخواهیم حرف بزنیم می‌گویند بهانه آورده‌ایم اما مسئولان فوتبال می‌توانستند زمان بازی را عقب‌تر بیندازند. ما حتی نمی‌توانستیم پاس 5 متری بدهیم.

وی افزود: 3 امتیاز بازی را از دست داده‌ایم و از فردا حرف و حدیث‌ها شروع خواهد شد.


نوروزی:  در رختکن را نشکستم

هادی نوروزی درباره اخراجش در بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کردم حداکثر جریمه برایم کارت زرد باشد اما داور کارت قرمز داد. در طرف مقابل بازیکن حریف با کف پا روی عالیشاه خطا کرد و هنوز جای پایش روی سینه عالیشاه است اما داور کارت زرد به او داد.

وی ادامه داد: بازیکنان حریف مقابل ما تمارض می‌کنند و خودشان را زمین می‌اندازند اما کارت نمی‌گیرند اما طارمی که روی زمین خورد کارت گرفت.

وی درباره اینکه آیا شما در رختکن را شکستید گفت: خیر اینها همه شایعه است.

نوروزی در پایان گفت:‌ بازی خوبی بود اما هوا به شدت گرم بود و در بازی ما تاثیر گذاشت.


صادقی: از هواداران معذرت می خواهم

ایمان صادقی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم چه باید بگویم. با اشتباه من گل اول استقلال خوزستان به ثمر رسید و تیم از هم پاشید.

وی افزود: شرمنده هواداران شدم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. باید این اتفاق را جبران کنم.

صادقی در مورد ضربه‌ای جیمی‌جامپ خوزستانی به او زد، گفت: فوتبال است و این مسائل پیش می‌آید.




سعید: همه بچه ها تلاش کردند

حسن بیت‌سعید بازیکن استقلال خوزستان بعد از بازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود ما هم به خوبی از شرایط میزبانی استفاده کردیم و توانستیم جواب مربیان را در این هوا بدهیم.

وی درباره 2 گلی که در این بازی به ثمر رساند اظهار داشت: این دو گل حاصل تلاش همه بازیکنان بود و من هم در آن سهم داشتم.

همچنین روح‌الله سیف‌الهی بعد از برتری تیمش اظهار داشت: نیمه اول هم توپ در دست ما بود. خوشحالم توانستیم در این دیدار دو گل بزنیم و 3 امتیاز بگیریم.

وی درباره شرایط پرسپولیس عنوان کرد: آنها به خاطر گرما نتوانستند آنچه را که لازم بود انجام دهند. در نیمه دوم هم ما سرتر بودیم.

بازیکن فولادخوزستان درباره اینکه انگیزه بازیکنان میزبان در بازی مقابل پرسپولیس بالا رفته بود، تصریح کرد: هر کسی بخواهد جلوی استقلال و پرسپولیس بازی کند انگیزه دارد و من هم حس خوبی داشتم و خوشحالم 3 امتیاز را گرفتیم.



نکونام: مهم نیست بازیکن تعویضی باشم

جواد نکونام پس از برتری سایپا برابر راه آهن گفت: در این دیدار بیش از هر چیز خوشحالم که توانستم برای سایپا به میدان بروم و همکاری تیمی خوبی را با دیگر بازیکنان داشته باشم و گلی هم که به ثمر رساندم بر اثر همکاری تیمی بود و فقط من توانستم کار را با یک ضربه سر به اتمام برسانم.

وی در خصوص اینکه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین وارد شد هم گفت: اینها اصلا اهمیتی ندارد و مهم برای یک بازیکن زمانی است که در زمین بازی برایش مؤثر است و هیچ فرقی نمی‌کند که من چه زمانی وارد زمین شوم.

نکونام در خصوص قراردادش و افشای جزئیات قرارداد توسط مدیرعامل سایپا افزود: در هیچ کجای دنیا و در فوتبال حرفه‌ای جزئیات قرارداد بازیکنان گفته نمی‌شود و به نظر من مدیرعامل باشگاه سایپا هم کار درستی نکرده است، به علاوه اینکه اطلاعاتی که مدیرعامل سایپا از قرارداد من داده است هم درست نبوده و فکر می‌کنم این کار کمی غیرحرفه‌ای باشد. اگر موضوع بر افشای قرارداد بازیکنی در سایپا باشد به دلیل اینکه از نظر سن و سالی از همه بزرگتر هستم باید آخرین بازیکنی باشم که قراردادم افشا می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار