لیگ برتر فوتسال؛

خط و نشان افضل برای گیتی‌پسند و اصفهان

حساس‌ترین رقابت هفته ششم لیگ برتر فوتسال با رویارویی مربی قدیمی و افتخارآفرین اصفهان مقابل تیم قدیمش انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ برتر فوتسال امروز پیگیری می‌شود تا 7 شهر کشور میزبان بهترین‌های فوتسال ایران باشند. شاید یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این هفته به رویارویی گیتی‌پسند و مس سونگون مربوط باشد که شرایط ویژه آن حتی‌الامکان ایجاد حاشیه را بالا می‌برد.

*** شهروند ساری – کاشی نیلو

شهروند ساری تیم رده دهمی جدول رده‌بندی در نخستین رقابت هفته ششم میزبان نماینده تازه وارد اصفهان به لیگ می‌شود تا در جهت تحقق ادعای این تیم قبل از آغاز رقابت‌ها، ساروس‌ها با کسب امتیاز بازی بتوانند حداقل در رتبه‌ای تک رقمی قرار گیرند، زیرا با وجود صحبت‌های ابطحی در خصوص صعود این تیم به جایگاهی ایده‌آل، شهروند ساری کماکان در وضعیتی مشابه سال‌های قبل قرار دارد تا آرزوی بخاریان برای گرفتن جشن قهرمانی همچنان دور از دسترس بماند.

در سوی دیگر میدان، کاشی نیلو نماینده دوم اصفهان در لیگ برتر با مربیگری رضا صادقی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا طبق هدفگذاری کادر فنی نه تنها در لیگ بمانند بلکه رده قابل توجهی را از آن خود کند.

باید دید با توجه به سیاست‌های کاری صادقی و تغییر و تحولات مقطعی در ترکیب این تیم قادر به شکست رقیب خواهد بود یا نه؟

*** فرش آرا – تأسیسات دریایی تهران

تأسیسات دریایی صدنشین لیگ برتر فوتسال هفته ششم در مشهد مهمان فرش آرا می‌شود تا در صورت غلبه بر این تیم فاصله خود را با رقبا حفظ کند. این در حالیست که در صورت لغزش دریایی‌ها امکان هم امتیاز شدن آن‌ها با میثاق یا مس وجود دارد. البته عملکرد فرش آرایی‌ها و بیرون آمدن این تیم از بحرانی که دو هفته گذشته با باخت‌های سنگین گرفتار آن شده نیز تأثیر به سزایی در روند بازی خواهد داشت.

در صورتی که شاگردان مرتضایی برای شروع دوباره و جبران نتایج عزم خود را جزم کنند، کار شاگردان شمسایی دشوار خواهد بود. در حال حاضر تأسیسات دریایی با 13 امتیاز صدرنشین و فرش آرا با 3 امتیاز در رده سیزدهم جدول جای گرفته است.

*** آذرخش بندرعباس – فردوسی مشهد

سومین رقابت هفته ششم را قعرنشین لیگ در بندرعباس میزبانی می‌کند تا طی آن آذرخش به مصاف فردوسی نماینده مشهد برود. فردوسی که به دلیل پیروزی هفته گذشته مقابل گیتی‌پسند سرشار از انگیزه است، با قدرت به مصاف حریف قعرنشین خود می‌رود تا امتیاز کامل را از آن خود کند.

شاید آذرخش که با مشکلات عدیده مالی روبروست، نتواند حریف قدری برای مشهدی‌ها باشد تا پله‌ای برای پرتاب فردوسی به پله‌های بالاتر جدول باشد.

*** دبیری تبریز – میثاق تهران

دبیری در تبریز سومین سکونشین لیگ را میزبانی می‌کند تا شکست سنگین 7-4 هفته گذشته مقابل یاسین پیشرو را جبران کند. دبیری که تنها روزهای خوبش را در سال قهرمانی‌اش تجربه کرد و 2 سال پی در پی با ناکامی و حواشی روبرو بود، به دنبال کوچک‌ترین روزنه است تا به روزهای خوب بازگردد تا شاید بتواند قهرمانی‌اش یا حتی سکونشینی را تکرار کند، قطعاً در خانه حریف محکمی برای نماینده فوتبال تهران خواهد بود اما در این میان شاگردان لک که با وجود نداشتن امکانات کم و مشکلات بزرگ مالی و تنها با تکیه به دانش فنی کادر و تلاش خود سکونشینی را تجربه حس کنند، با انگیزه بسیار وارد تبریز می‌شوند تا با مقابله با دبیری و شکست این تیم همچنان سکونشین باشد و در صورت امکان یکی از بهترین سال‌های میثاق را رقم بزند.

این تیم با روحیه خوب از برد شیرین هفته گذشته به میدان می‌رود. میثاق تهران با 10 امتیاز به رده سوم جدول تکیه کرده، دبیری با 7 امتیاز در پله ششم جای گرفته است.

*** گیتی پسند اصفهان - مس ‌سونگون ‌ورزقان

حساس‌ترین رقابت‌های هفته ششم در اصفهان برگزار می‌شود تا گیتی‌پسند و مس ‌سونگون مقابل یکدیگر قرار گیرند.

حساسیت دیدار به نیمکت ‌دو تیم مربوط می‌شود، زیرا افضل ‌خوراکچی در سال‌های اخیر همیشه ‌خبرها و گزینه‌های سرمربی‌گری گیتی‌پسند بودند البته ‌خوراکچی تلاش زیادی هم برای نشستن روی نیمکت مس داشت اما پس از ناامیدی از این تیم به اصفهان آمد و افضل هم که به قول‌های مسئولان اصفهانی اعتمادی نداشت با پیشنهاد خوبی راهی تبریز شد تا حالا روبروی یکدیگر قرار گیرند.

افضل مقابل تیمی می‌ایستد که بارها قهرمانی برای تیمش ‌در آسیا و کشور را به ارمغان آورده است. این رقابت‌ در حالی برگزار می‌شود که گیتی‌پسند حال و روز خوشی ندارد اما مس با 10امتیاز به سکوی دوم لیگ تکیه زده است. افضل با انگیزه زیاد به اصفهان می‌رود تا افکار فنی و توانایی خود را به رخ اصفهانی‌ها بکشد و ثابت کند که فقط در این شهر موفق نیست و ‌خوراکچی هم برای حفظ آبرو، تیمش آماده راهی زمین می‌کند.

*** شرکت حفاری اهواز – یاسین پیشرو قم

تیم شرکت حفاری در اهواز یاسین پیشرو قم را میزبانی می‌کند . یاسین پیشرو که این روزها در پی ‌تغییر و تحولات مدیریتی عملکرد ایده‌آلی داشته و رقبا را با نتایج سنگین مغلوب کرده است تا یکی از امید‌های ‌سکونشینی باشد رقیب خوبی برای حفاری است که شاید هنوز هماهنگی کادر فنی و ترکیب در آن به چشم نمی‌خورد. یاسین پیشرو با 9 امتیاز در رده چهارم و یک پله بالاتر از حفاری 8 امتیازی قرار دارد.

*** مقاومت البرز - شهید منصوری ‌قرچک

سربازان کرجی در بازی پایانی هفته ششم منصوری را میزبانی می‌کنند. امتیاز بازی برای دو تیم حائز اهمیت است. منصوری برای ‌جداشدن از حاشیه و ادامه روند پیروزی هفته گذشته و مقاومت برای جبران نتایج و ایجاد حاشیه امنیت در پی امتیاز بازی هستند باید دید افکار فلاح‌زاده به ‌داورزنی برتری دارد که امتیاز خانگی را از آن خود کند یا نه؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار