مقاومت البرز به دنبال نقل و انتقال غیر قانونی؛

حسن نژاد و سارانی در مقاومت کرج

با وجود آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال و پایان زمان نقل و انتقالات، باشگاه مقاومت البرز در پی افزودن بازیکن خارج از چارچوب نقل و انتقالات است.

حسن نژاد و سارانی در مقاومت کرج
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای هفته اول فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار هفته نخست آغاز شد و تیمها در تدارک برای مسابقات هفته دوم هستند.
 
اما در حالی که مهلت نقل و انتقالات بازیکن برای فصل حاری پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر به اتمام رسیده و پس از آن تیمها مجاز به افزودن بازیکن (به استثنای یک بازیکن ازاد) نیستند، باشگاه مقاومت البرز به دنبال افزودن نام دو بازیکن شاخص لیگ برتری است.

شنیده می شود این تیم که مجاز به جذب سرباز است در نظر دارد مجتبی حسن نژاد بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه میثاق را به ترکیب خود اضافه کند. حسن نژاد که به خدمت نظام وظیفه اعزام شده است در تیم نیروی زمینی تهران توپ می زند.

همچنین رحمان سارانی بازیکن فصل پیش فرش ارای مشهد که به عنوان سرباز در تیم مقاومت سازمان مپ شهرداری مشهددر لیگ دسته دوم بازی می کند دیگر هدف مقاومتی ها برای لیگ برتر است.

این انتقال بازیکن ها بین تیم های نظامی پس از رایزنی و توافق با مسولان نظامی در حال انجام است اما وقتی این اتفاق با قوانین نقل و انتقالات مغایرت دارد انتظار می رود کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال از این اتفاق جلوگیری نمایند.

مشابه این اتفاق فصل گذشته در تعطیلات نیم فصل برای تیم شهرداری ساوه در حال وقوع بود که با پیگیری خانه فوتسال از قانون شکنی جلوگیری شد.

امسال هم تا انتها پیگیر این جابجایی خواهیم بود و اعتقاد داریم اگر قرار است احازه انتقال بازیکن برای تیمی صادر شود، دیگر تیمها نیز این فرصت را در اختیار داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار