جشنواره گل گیتی پسند در بندرعباس/ مسی‌های خارجی، فاتح دربی تبریز

تیم های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون و شهروند و منصوری با غلابه بر حریفانشان به تعطیلات لیگ برتر رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۴ دیدار همزمان به پایان رسید تا لیگ برتر فوتسال وارد تعطیلات ۱۶ روزه شود. در ادامه گزارش این رقابتها میخوانیم.

آذرخش بندرعباس ۳ – گیتی پسند اصفهان ۹

گلزنان: سعید رضوانی و طالب عرب پور و سینا احمدیان پور (آذرخش) ، مهدی جاوید ۳ وسعید تقی زاده ۲ و مجتبی مریدی زاده و علی عابدین و اسماعیل وطن خواه و مهران عالیقدر ( گیتی پسند)

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از دو دیدار نزدیک در شروع مسابقات لیگ برتر سرانجام توانست شخصیت تیمی خود را به نمایش گذاشته و تیم آذرخش بندرعباس را در خانه خودش در هم بکوبد. گیتی پسند اصفهان در این دیدار خیلی زود توسط تقی زاده از میزبان پیش افتاد و این گل با واکنش آذرخشی ها و حملات این تیم همراه بود که درخشش سپهر محمدی در سه صحنه مانع از به تساوی کشیده شدن بازی شد تا با زدن گل دوم توسط اصفهانی ها، شیرازه تیم آذرخش از هم پاشید و گیتی پسند هم به خوبی اقتدار خود را به رخ کشید و نیمه اول را پنج بر صفر برنده به رختکن رفت.

نیمه دوم این پیکار با از بین رفتن ترس و استرس آذرخشی ها دیدنی پیگیری شد و استفاده هر دو تیم از سیستم پاورپلی بازی زیبایی رقم زد که هر بار یک تیم گل می زد با پاسخ حریف همراه بود که در نهایت به نتیجه ۹ – ۳ به سود گیتی پسند ختم شد.

مس سونگون ورزقان ۳ – دبیری تبریز یک

گلزنان : پاتریک وسیرا ۲ ودیگو داسیلوا ( مس )‌، علیرضا عسگری ( دبیری )

دیدار جذاب و رقابت حیثیتی تبریزیهای فوتسال ایران را مس سونگون فتح کرد. تیم فوتسال مس سونگون که در فصل جاری مدعی جدی قهرمانی فوتسال ایران است، در هفته سوم موفق شد تیم خوب دبیری را که در دو هفته گذشته دو برد پرگل به پست آورده بود با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. در ابتدای این دیدار دو تیم در حلقه ای مشترک اتحاد خود را به نمایش گذاشتند و در ادامه رقابت دیدنی و به دور از حواشی برگزار کردند.

تیم مس با درخشش بازیکنان خارجی خود و سه گلی که آنها به ثمر رساندند در مقابل تک گل علیرضا عسگری به برتری دست یافت تا با ۶ امتیاز به کورس قهرمانی بپیوندد و دبیری تبریز در حسرت بازگشت به صدر جدول بماند.

شهید منصوری قرچک ۳ – فرش آرای مشهد ۲

گلزنان: پیمان حفیظی ۲ و علی رستمی (منصوری)، علی اسعدی و شهرام شریف زاده ( فرش آرا )

دیدار دو تیم خوب منصوری و فرش آرا در هفته سوم دیگر دیدار حساس روز دوم بود که با شروع خوب فرش ارایی ها همراه شد. علی اسعدی اولین گل بازی را برای فرش آرا به ثمر رساند اما بازیکنان تیم منصوری خیلی خوب به این گل پاسخ دادند و دو بار توسط حفیظی به گل رسیدند و از رقیب پیش افتادند.  در دقایق پایانی این نیمه فرش ارا بازی را به تساوی کشاند ولی این بار علی رستمی جوان قزوینی تیم منصوری میزبان را پیش انداخت تا نیمه اول با برتری منصوری به پایان برسد.

رقابت جذاب و نزدیک دو تیم در نیمه دوم ادامه داشت و هر دو تیم به سختی به دنبال نتیجه بودند ولی تلاش آنها گلی در پی نداشت تا بازی با همان نتیجه نیمه اول به سود منصوری به پایان برسد.

شهروند ساری ۶ – مقاومت البرز ۳

گلزنان: طه مرتضوی ۳ و امیرحسین رسولی ۲ و سعید بلباسی ( شهروند )، نادر حنیفی ۲ و مهرداد قنبرزاده( مقاومت )

دیدار دو تیم فانوس به دست فصل پیش فوتسال در هفته سوم را شهروند با برتری به پایان رساند. شهروند ساری در هفته سوم مقابل مقاومت کرج قرار گرفت و با وجود شروع نامناسب و پذیرفتن دو گل در دقایق ابتدایی به خوبی به بازی بازگشت و با نتیجه سه دو از مقاومت پیشی گرفت. اما گل سوم مقاومت کار را در پایان نیمه اول به تساوی کشاند تا نیمه دوم تکلیف برنده را مشخص کند.

در نیمه دوم تیم شهرود ساری با کمک هواداران پرشور خود توانست با درخشش طه مرتضوی و شوتهای سرکش او با نتیجه ۶-۳ به برتری برسد .البته تلاش مقاومتی ها در این نیمه نیز موقعیت های خوبی نصیبشان کرد که عملکرد دروازبان ساری مانع از گلزنی آنها شد و در نهایت بازی با نتیجه ۶-۳ به سود میزبان به پایان رسید تا ساروی ها اولین سه امتیاز خانگی این فصل خود را دشت کنند.

نتایج روز نخست هفته سوم :

یاسین پیشرو قم ۲ – تاسیسات دریایی تهران ۳

کاشی نیلو اصفهان ۴ – میثاق تهران یک

فردوسی مشهد ۴ – حفاری اهواز ۴



انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار