مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

*اولین حاشیه این جلسه عدم حضور نماینده ای از باشگاه گیتی پسند است که شنیده میشود قصد کنار کشیدن از لیگ برتر را دارد.

*جلسه هیت رییس سازمان لیگ فوتسال قبل از مراسم قرعه کشی انجام شد.

*2 تیم آذرخش بندر عباس و کاشی نیلو اصفهان که با پایان رقابتهای لیگ یک به جمع برتری ها پیوستند، برای نخستین بار در مراسم قرعه کشی لیگ برتر شرکت کردند.

افتخاری رییس کمیته فوتسال با صحبت در خصوص رقابتها و داوریهای فصل پیش، تزافیک کاری تیم ملی و لیگ برتر فوتسال و همچنین تشکر از مسئولان صدا و سیما بابت پخش زنده برخی رقابت ها در فصل گذشته جلسه را اغاز کرد.

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال آغاز شد

منصوری مالک و مدیر تیم شهید منصوری و عضو هییت رییسه سازمان لیگ گفت: لیگ فوتسال در فصل گذشته کم دردسرترین سال رقابتی در دهه اخیر فوتسالی بود.

هیچ تیم حرفه ای در لیگ وجود ندارد زیرا دزامدزایی نداریم و دست در جییب نهادهای دولتی و یا جییب شخصی داریم.ساختمانی خریداری شده تا از این پس جلسات فوتسال در ان انجام شود این نخستین قدم در راه استقلال فوتسال است.

البته ما همیشه زیر مجموعه فوتبال هستیم اما به این طریق قدرت میگیریم.

افتخاری افزود: در جلسه هییت رییسه مصوب شد تا تیم های لیگ برتری در دادن بازیکن قرضی به تیم تاسیسات دریایی که نماینده ایران در جام باشگاههای اسیاست، ازاد باشند.

ساختمان خریداری شده عنوان ساختمان سازمان لیگ فوتسال را خواهد گرفت که موجب استقلال فوتسالی ها است و همه متوجه میشوند فوتسال صاحب دارد. از باشگاهها می خواهم که امسال مبلغ ورودیه را سر موعد پرداخت کنند تا پروسه خرید شاختمان به سرعت پیش رود.

افتخاری در ادامه تصریح کرد: هر لیگ حرفه ای در ایران و جهان صاحب نام است اما لیگ برتر فوتسال نامی ندارد در همین راستا دز نظر داریم از این پس لیگ فوتسال را پرشین لیگ نامگذاری کنیم تا در جلسه هییت رییسه نیز این مورد مصوب شود. البته تا پایان هفته مسئولان فرصت دارن در صورتیکه نامی در نظر داشتند به کمیه فوتسال اعلام کنند.

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال آغاز شد


منصوری افزود: در فوتسال واژه ای به عنوان بازیکن آزاد وجود ندارد و مدیران عامل باید بدانند که حتی مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان تموم شده در صوزت نبود رضایت نامه از طرف باشگاه مجاز نیست و قراردادی نوشته نمی شود زیرا بازیکنان موظفند طبق ایین نامه 20 درصد یا طبق ایین نامه انضباطی 30 درصد به باشگاه فصل قبل بدهد در غیر اینصورت حق باشگاه‌ها ضایع می‌شود.

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال آغاز شد + عکس



افتخاری افزود: شب گذشته یکبار دیگر با خسوس صحبت کردم و وی تا پایان امشب زمان خواسته تا با خانواده‌اش بیشتر مشورت کند.

وی اتصریح کرد: تا به این لحظه در خصوص سرمربیگری فوتسال اقدامی نکردم و منتظر هستم تا خسوس تصمیم خود را در مورد سرمربیگری بگیرد.
نکته قابل توجه این خواهد بود که اگر ببنیم این بار دیگر خسوس با دو دلی با ما حرف می‌زند قطعا از راضی کردن وی برای سرمربیگری فوتسال دست نخواهم کشِید و بار دیگر نیز با وی صحبت می کنم تا به بازگشت خود راضی شود.

همان طور که می‌دانید خسوس چند سالی با ما کار می‌کند و بازیکنان و مربیان را به خوبی می‌شناسد و به هماهنگی لازم دست پیدا کرده است.به نظرم با اردوها و برنامه‌هایی که تا آغاز جام ملتهای آسیا برای تیم فوتسال در نظر گرفته‌ایم حضور خسوس به طور حتم می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

**برنامه مسابقات هفته اول لیگ فوتسال بدون در نظر گرفتن میزبان؛

کاشی نیلو اصفهان - ماهان تندیس قم

مقاومت البرز - گیتی پسند اصفهان

شهید منصوری قرچک - میثاق تهران

شرکت حفاری اهوغاز - آذرخش بندر عباس

مس سونگون - تاسیسات دریایی

دبیری تبریز - شهروند ساری

فردوسی مشهد - فرش آرا

لازم به ذکر است: تیم‌های فوتسال فردوسی مشهد و فرش آرا نخستین دربی لیگ را در هفته اول برگزار خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار