رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مصوبات نشست روز گذشته این کمیته را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عباس ترابیان گفت: نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روز گذشته مورخ 27 اردیبهشت ماه با حضور ریاست فدراسیون تشکیل شد و طی آن به همراه دیگر اعضا پیرامون سه محور به بحث و گفتگو پرداختیم.

وی ادامه داد: در ابتدا مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در این نشست حضور یافت و ضمن اعلام برنامه های خود برای جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 که در پرتغال برگزار می شود، به سوالات فنی اعضای کمیته بطور کامل پاسخ داد. 

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: اوکتاویو در ارتباط با دستیاران خود در تیم های ملی بزرگسالان و تیم ملی ب فوتبال ساحلی عباس هاشم پور و علی نادری را معرفی کرد که با توضیحات وی هر دو مربی نامبرده مورد تایید کمیته قرار گرفتند و بر همین اساس مقرر شد قرارداد جدید اوکتاویو و دستیارانش که مورد تایید کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی است به امضا برسد.

ترابیان در ادامه گفت: با توجه به خداحافظی خسوس کاندلاس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال آقایان و توضیحاتی که افتخاری –رییس کمیته فوتسال در جلسه برای دیگر اعضا تشریح کرد، مقرر شد هر چه سریعتر کمیته فوتسال گزینه های مورد نظر خود را جهت سرمربیگری تیم ملی فوتسال به کمیته فنی و توسعه معرفی کنند تا با بررسی و مطالعه آن، تصمیم نهایی پیرامون این انتخاب قطعی شود.

وی ادامه داد: در همین جلسه دو سفر تیم ملی فوتسال به پرتغال جهت برگزاری 3 دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور و همچنین انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی اوکراین که از تیم های درجه یک فوتسال جهان هستند به تصویب رسید.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره تیم ملی فوتسال بانوان بیان کرد: شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به همراه المیرا ثمینی پور –مدیر تیم و  الهه عرب آمری –رییس کمیته بانوان و نایب رییس فدراسیون در بخش بانوان در جلسه حضور داشتند و برنامه های مربوط به تیم ملی فوتسال بانوان تا جام جهانی را ارائه کردند.

وی در پایان گفت: همچنین 3 دیدار تدارکاتی تیم ملی بانوان در تورنمنت 4جانبه روسیه با تیم های ملی الف و ب روسیه و اسپانیا مورد تجزیه و تحلیل فنی قرار گرفت و مقرر شد در دوره شش ماه اردوهای مربوط به تیم ملی فوتسال بانوان در زمان بندی های پیشنهادی برگزار شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، کمیته ، فنی ، ترابیان ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار