رئیس کمیته آموزش در جمع مربیان برتر فوتبال کشور گفت: مهمترین رکن و اساس توسعه در فوتبال، آموزش است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به مربیان برتر فوتبال گفت: برای دانش افزایی و رفع مشکلات مربیان دوره ها و همایش های مختلفی را برگزار می کنیم تا بتوانیم با رفع موانع و مشکلات، بستر توسعه را برای مربیان خود فراهم کنیم.

وی درادامه بیان کرد: برای توسعه فوتبال و فوتسال مهمترین نکته همکاری هیاتهای فوتبال با مربیان و کمیته آموزش است. اگر مربیان ایران در هر منطقه ای که حضور دارند با ارتباط و همکاری هیاتهای فوتبال در مسیر توسعه و گسترش علم این رشته گام بردارند، می توان درآینده ای نزدیک شاهد موفقیت فوتبال بود.

رئیس کمیته آموزش ادامه داد: بحث آموزش برای مربیان بسیار مهم است ویک مربی با تلاش و کار شبانه روزی میتواند علاوه بر کسب تجربه، راهکار مناسبی برای توسعه فوتبال مطرح کند. اگر بخواهیم  از داشته هایمان بدرستی استفاده کنیم بدون شک فوتبال ایران در آینده ای نزدیک به موفقیت های چشم گیری می رسد.

وی گفت: در واقع تربیت مربیان و بازیکنان برای رسیدن به موفقیت در تمام ابعاد فنی و اخلاقی، هدف گذاری برای ارتقای سیستم آموزشی در سطح استانداردهای جهانی و دانش مدرسان و مربیان، ایجاد سیستم نظارتی و ارزیابی برای راهنمایی و رفع مشکلات مدرسان و مربیان از برنامه های کمیته آموزش است تا با اجرایی کردن آن ، به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه کار کردن در بخش آموزش بسیار سخت و زمان بر است گفت: در بخش آموزش مشکلاتی وجود دارد . در واقع کار آموزشی در گذر زمان نتیجه می دهد و برای این که به هدف خود برسیم باید برنامه چندین ساله طراحی کنیم. گام به گام قدم برداریم و در نهایت  به هفدمان برسیم.

رئیس کمیته آموزش وجود بودجه و امکانات سخت افزاری را یکی از مهمترین ابزار های آموزش دانست و در پایان گفت: ما نیاز به بودجه کافی، امکانات سخت افزاری، کمپ های اختصاصی آموزشی و امکانات رفاهی هستیم تا به استانداردهای جهانی برسیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار